Skip to main content
Beantwoord

Vaste klanten minder korting dan nieuwe klanten

  • November 27, 2019
  • 8 reacties
  • 222 keer bekeken

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. Dat scheelt mij bijna 20,00 in de maand. Ik had wel van jullie verwacht dat jullie blij zijn met vaste klanten , maar dat is dus niet zo. Ik ga overwegen om over te stappen en dat zal ik ook aanbevelen bij familie en vrienden. 

Beste antwoord door Noordzee

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Je kunt ook gewoon jouw oude pakket behouden op de oude voorwaarden. Het is niet verplicht om over te stappen op KPN Hussel. En dan betaal je geen twintig euro meer per maand. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 27, 2019

Vertel u dan maar waar dat geld voor de vaste klantenkorting vandaan moet komen. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 1, 2019

Dag Westersluis, welkom op het forum. 

Voorop staat dat we zeker blij zijn met vaste klanten. De vraag is dan ook wat jij als vaste klant waardeert, in dit geval is het een financieel plaatje. Nieuwe klanten krijgen inderdaad een hogere welkomstkorting, net als jij toen je klant bij ons bent geworden. Dit zal bij andere providers niet anders zijn. Ik vind het zeker jammer om te lezen dat je bij ons weg wilt gaan. Die keuze is uiteraard aan jou en dat respecteer ik. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 1, 2019

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Je kunt ook gewoon jouw oude pakket behouden op de oude voorwaarden. Het is niet verplicht om over te stappen op KPN Hussel. En dan betaal je geen twintig euro meer per maand. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 6, 2019

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Je kunt ook gewoon jouw oude pakket behouden op de oude voorwaarden. Het is niet verplicht om over te stappen op KPN Hussel. En dan betaal je geen twintig euro meer per maand. 

 

@westersluis Heb je al besloten dat je gewoon je oude pakket blijft behouden? 

 

Ik ga overwegen om over te stappen en dat zal ik ook aanbevelen bij familie en vrienden. 

 

Vertel dat dan ook tegen jouw familie en vrienden ! :wink:

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 6, 2019

... maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Nou mooi toch, daar heb je je korting als vaste klant toch maar mooi te pakken :thumbsup:


Johan2012
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2020

Waarom doen jullie niet meer voor vaste klanten. Als jullie die niet hadden kon je de deur sluiten zo zie ik dat. Was gisteren bij de winkel of er nog wat van korting of zo Zou krijgen bij verlengen. Zou maar blij zijn met mijn oude contract want met mijn pakket was ik nu 9 euro per maand meer kwijt, dus had ik al korting en anders maar overstappen naar een andere aanbieder. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 28, 2020

Dat zie je dus verkeerd:wink: als kpn  iedereen veel korting geeft kunnen ze deur wel sluiten

 


JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • February 28, 2020

Korting is natuurlijk altijd leuk maar niet iets vanzelfsprekends. Wat ik alleen niet helemaal begrijp, is je volgende zin: Ik ga overwegen om over te stappen en dat zal ik ook aanbevelen bij familie en vrienden. Wat hebben je vrienden en familie hier verder mee te maken? Iedereen kan dit toch voor zichzelf beslissen? Zulk soort uitspraken zijn echt ontzettende dooddoeners.