Skip to main content
Beantwoord

vaste telefoon geen uitgaand gesprek mogelijk

  • February 28, 2020
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Kan het zijn dat ik een draad uit de ministekker inpluggen in vaste telefoon heb losgetrokken

er lijken nu maar 2 draadjes van LAN?-kabel in de stekker te werken.  Is dat voldoende ?

Of is er wat anders aan de hand .Als ik nummer draai krijg ik alleen een zoemtoon

Beste antwoord door Lisa

@Stevenabc Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Als ik je goed begrijp kan je niet bellen, maar wél gebeld worden, klopt dit? 
Om een beter beeld van de situatie te krijgen heb ik een aantal vragen voor je.  

  1. Hoe heb je de telefoon aangesloten op de Experiabox? 
  2. Welke Experiabox heb je? 
  3. Wat voor telefoon (merk/type) heb je in gebruik?
  4. Bedoel je dat de LAN-kabel stuk is of dat er één kabel los hangt? Je kunt eventueel een foto posten van de 2-3 kabels die je ziet. 

Ik hoor graag van je! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2020

@Stevenabc Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Als ik je goed begrijp kan je niet bellen, maar wél gebeld worden, klopt dit? 
Om een beter beeld van de situatie te krijgen heb ik een aantal vragen voor je.  

  1. Hoe heb je de telefoon aangesloten op de Experiabox? 
  2. Welke Experiabox heb je? 
  3. Wat voor telefoon (merk/type) heb je in gebruik?
  4. Bedoel je dat de LAN-kabel stuk is of dat er één kabel los hangt? Je kunt eventueel een foto posten van de 2-3 kabels die je ziet. 

Ik hoor graag van je! 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 20, 2020

@Stevenabc Hoi! Helaas hebben we geen reactie meer van je mogem ontvangen. Dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt weten op te lossen. Anders weet je ons te vinden.