Skip to main content

nou ik ben 3 jan overgestapt naar kpn, maar alles wat fout kan gaan, gaat fout , heb er spijt van

en dan zeggen ze aan tel dat ik de enige ben bij elke andere gaat alles goed, teneerste zouden zij bij ziggo opzeggen voor mij, dus niet gereurt, ik zit dus nu met dubbele kosten en de feb ook nog, ik heb nog tel contact gehad, dat kwam allemaal goed, maar niks dus, ik had ook aangegeven dat ik vaste foon wil meenemen, 3 dagen tel dood , ik weer gebeld, aangegeven dat ik ook wil opnemen op tv, dus niet weer gebeld, ja word aangezet na 1 uurtje zou het werken na 4 uur nog niks weer gebeld, je weer niet warom mijn college het niet heeft aangezet, komt goed ga het aanzetten, volgende dag weer niks, weer gebeld ben er zo klaar mee met kpn, iedere medewerker verteld iets anders, alles wat je wilt moet je extra voor betalen, na dit jaar ga ik dus weer terug naar ziggo, nu schuiven ze schuld naar mij , ik zou dat niet hebben aangegeven dat hun moeten opzeggen, ik heb nog gebeld, echt waar en op contract zie ik duidelijk staan dat hun het doen, maja wie ben ik, kots misselijk word ik ervan, NOOIT MEER KPN,  ben blij als jaar om is met ziggo nog nooit problemen gehad, ik lees hier dat meerdere mensen problemen hebben, en dan zeggen ze ik ben enige BEDANKT KPN VOOR MIJN DUBBELE KOSTEN

 

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking

Hallo @alice68, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat de overstap met zoveel moeite gepaard gaat! Natuurlijk geldt: waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Maar jij zou daar niet de dupe van moeten zijn. 

 

Het, volgens mij, belangrijkste eerst: kan je al bellen met je vaste telefoon en opnemen via de ontvanger? Ik begrijp goed dat je op het contract ziet staan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice? Dan moeten wij dit gewoon voor je in orde maken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 


wat valt daar nog te regelen? het kwaad is al geschied, jullie hebben niks opgezegd, gister kreeg ik rekening van ziggo, ik gebeld ja toen bleek mijn abbo nog te lopen, dus ik heb gister zelf opgezegd, dus jan en feb dubbele kosten, en ik zit in uitkering, maar toen ik kpn belde en vroeg of ik geen dubbele kosten zou hebbn, werd mij verzekerd dat dat niet gebeurd ik zeg en jullie zeggen op. jaja mevr dat regelen wij, en nu schuiven ze schuld op mij.. jullie hebben mij opzeggen niks ingevuld, dat is niet mijn schuld, ben er nu al na 3 weken klaar mee, 


Ik begrijp het helemaal en zou daarom dus graag willen kijken of ik in de kosten nog iets voor je kan betekenen. Dat kan echter alleen als je je forumprofiel aanvult, zodat ik met je mee kan kijken. 


Je kan je forumprofiel hier aanvullen :relaxed: