Skip to main content
Beantwoord

Veel (kleine) storingen, wat is er aan de hand?

• March 3, 2025
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

7 feb, 9 feb, 21 feb, en vandaag weer storing. De eerste 3 waren na een paar minuten opgelost (voordat ik de storingscheck kon afronden), de huidige geen idee hoe lang het gaat duren. En ja het waren echt storingen want ik kreeg netjes een bericht in m’n KPN app op de telefoon.

Geen idee of er wat veranderd is aan de kant van KPN, maar dit is echt super irritant.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@kjarli. Dat klinkt erg vervelend! Als de storingscheck aangeeft dat de wijkcentrale niet bereikbaar is, dan lijkt het op een groter netwerkprobleem in jouw omgeving. De herhaalde meldingen en verbindingsproblemen met de app kunnen daarmee te maken hebben. Heb je al gecontroleerd of er een bekende storing is gemeld in jouw regio via de KPN storingspagina? Als er geen storing wordt vermeld, zou het goed zijn om contact op te nemen met de klantenservice, wellicht hebben zij een antwoord op jouw vraag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Topper
  • March 4, 2025

Vannacht weer een storingsmelding, en vanmorgen niet maar wel lag het interenet er weer meer dan 10 minuten uit. Dit keer kon ik een check doen en gaf het systeem aan dat de wijkcentrale niet bereikbaar was.

Duurde ook meer dan 5 minuten voordat ik via de app kon checken, kreeg een melding dat de service offline was en toen ik wilde inloggen (embedded browser page) kreeg ik de melding dat mijn login niet juist was. Dit had ik gister ook.

Wat is er aan de hand?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Hoi ​@kjarli. Dat klinkt erg vervelend! Als de storingscheck aangeeft dat de wijkcentrale niet bereikbaar is, dan lijkt het op een groter netwerkprobleem in jouw omgeving. De herhaalde meldingen en verbindingsproblemen met de app kunnen daarmee te maken hebben. Heb je al gecontroleerd of er een bekende storing is gemeld in jouw regio via de KPN storingspagina? Als er geen storing wordt vermeld, zou het goed zijn om contact op te nemen met de klantenservice, wellicht hebben zij een antwoord op jouw vraag.