Skip to main content
Beantwoord

veel op wifi en dan toch internet verbruik bijna op?

  • August 17, 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik vind het heel vreemd dat ondanks ik veel op wifi bezig ben, let daar speciaal op, ik een seintje krijg dat mijn internet bijna op is. Ik kan ook niet controleren of dit wel juist is want daar twijfel ik nu wel behoorlijk over.

Beste antwoord door RBxx

Hi @Aurora60 , bij iPhone heet dat Wifi Assistentie zie https://www.iculture.nl/tips/wifi-assistentie/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 17, 2020

Hallo @Aurora60 

Veel smartphones hebben de mogelijkheid/neiging om bij (te) zwakke WiFi zelfstandig en ongemerkt om te schakelen naar mobiele data. De term is “slimme netwerk wissel”. Dit staat ook vaak standaard aan. Kijk in de WiFi instellingen of dit bij jou ook het geval is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 17, 2020

de term ‘slimme netwerk wissel’ vind ik niet op de iphone 6.  Waar kan ik dit vinden?


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 17, 2020

Hi @Aurora60 , bij iPhone heet dat Wifi Assistentie zie https://www.iculture.nl/tips/wifi-assistentie/


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 17, 2020

gevonden uitgezet. dank.

ben benieuwd of dat het idd is..