Skip to main content
Antwoord

Veel problemen met wegvallende wifi op de SuperWifi punten en vastlopende TV+ Box

• October 9, 2025
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

We zijn nu een jaar met dit nieuwe abo onderweg en een groot drama. Ben er echt goed zat van. 4 nieuwe Super wifi punten die onwillekeurig weg vallen waardoor  databundels van telefoons er door heen branden op ongemerkte momenten, geen mail en geen werk kunnen doen, Expedia boxen van 12 door monteurs terug gewisseld naar 10x, interfaces van zonnepanelen die niet meer zichtbaar zijn, download snelheid die na de recente update dramatisch slecht wordt, tv ontvanger die 3 keer per dag vast loopt en opnieuw opgestart moet worden, wegvalt tijdens programma like, HBO ineens niet meer actief en daarna weer wel. En de laatste weken is het complete ellende , terwijl ik de snelste abo heb gekozen. En kpn werkt gewoon niet mee. Een grote doffe ellende  ik heb geen zin en tijd meer om zelf alle fratsen in de managers te controleren, heb er geen kaas van gegete. Ben alweer bijna een jaar aan het betalen maar kan hier geen kant mee op. Wanneer gaan jullie het nou eens permanent oplossen ? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@David n. en welkom op de community! Wat vervelend dat je al zo lang met deze problemen te maken hebt. Ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. Na een jaar met wegvallende wifi, een trage verbinding en een TV-ontvanger die steeds vastloopt, is dat heel begrijpelijk.

Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? Als dat nog niet zo is (of het probleem nog niet goed is opgelost), kun je het beste een terugbelafspraak inplannen. Een collega van de technische dienst kijkt dan rustig met je mee om een blijvende oplossing te vinden, zonder dat jij alles zelf hoeft uit te zoeken. Een terugbelafspraak kun je eenvoudig maken via deze link. Daar kies je zelf het moment dat jou het beste uitkomt.

Ik blijf graag even met je meedenken hier op de community. Het is belangrijk dat dit probleem nu echt goed wordt opgelost.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hoi ​@David n. en welkom op de community! Wat vervelend dat je al zo lang met deze problemen te maken hebt. Ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. Na een jaar met wegvallende wifi, een trage verbinding en een TV-ontvanger die steeds vastloopt, is dat heel begrijpelijk.

Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? Als dat nog niet zo is (of het probleem nog niet goed is opgelost), kun je het beste een terugbelafspraak inplannen. Een collega van de technische dienst kijkt dan rustig met je mee om een blijvende oplossing te vinden, zonder dat jij alles zelf hoeft uit te zoeken. Een terugbelafspraak kun je eenvoudig maken via deze link. Daar kies je zelf het moment dat jou het beste uitkomt.

Ik blijf graag even met je meedenken hier op de community. Het is belangrijk dat dit probleem nu echt goed wordt opgelost.