Skip to main content
Beantwoord

veel te lage glasvezel snelheid kpn

  • January 15, 2021
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Nu 2 maanden glasvezel van KPN, jubel stemming, heerlijk snel meestal 800mb/bits/ps, de laatste 

2 weken komt hij nooit meer hoger can 80.

Gechat met medewerkers, wifi manager gestart, alles geprobeerd. Iedere keer hetzelfde antwoord van KPN, aipswandenan uit zetten, verder niet. Na het starten van de wifi manager krijg ik de melding “Balen het is niet gelukt”. Zit in een gloednieuw pand, 8 mtr van mijn modem met overal gipswanden.

KPN doe hier eens iets aan, kan nu net zo goed ander abo nemen , wat stukken goedkoper is.

Beste antwoord door Lisa

Welkom hier @Michael Koenders! Bedankt voor je topic. Heb je de vraag van @Joep1965 gelezen? Ook ik ben benieuwd of je bekabeld wel de snelheid haalt. 
Als mijn hulp nog op tijd komt (sorry, het is hier erg druk), dan kijk ik graag met je mee. Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. 

We horen graag van je:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 15, 2021

Heb je als je bekabeld meet wel de juiste snelheid?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Welkom hier @Michael Koenders! Bedankt voor je topic. Heb je de vraag van @Joep1965 gelezen? Ook ik ben benieuwd of je bekabeld wel de snelheid haalt. 
Als mijn hulp nog op tijd komt (sorry, het is hier erg druk), dan kijk ik graag met je mee. Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. 

We horen graag van je:blush: