Skip to main content

Beste allen,

 

Vandaag heb ik KPN afdeling mobiel gebeld. Om te kijken wat voor voordelen er zijn als ik met mijn mobiel abo overstap naar KPN met een toestel erbij (Iphone 11 Pro Max 64gb) maar goed uiteindelijk toch bedacht want vond de aanbieding niet scherp genoeg. Tot hier is alles normaal en netjes opgehangen. 
 

binnen 10 min krijg ik een mail van KPN dat mijn thuis internet abo van KPN is gewijzigd van rond de €32,- naar €80,- 😂. Dus heb ik maar direct weer contact opgenomen en als antwoord krijg ik; meneer ik kan niet zien wie en waarom je Hussel abo is aangepast maar ik kan nu niks voor je betekenen u zou morgen moeten terugbellen om de bestelling te annuleren.

 

ik met ongeloof geantwoord; je bedoeld dat ik een bestelling moet annuleren die ik nooit heb besteld? En als antwoord krijg ik ja!

 

heel raar, ongeloof, ik krijg iets waar ik nooit voor gebeld heb. Ik wou een mobiel abo en niet mijn thuis internet aanpassen en nu moet ik er werk van maken voor iets waar ik nooit over heb gesproken laat staan dat ik er een aanvraag over heb gedaan!

 

HEEL jammer! 

Hey Yondal, welkom op het forum, goed dat je dit aankaart! Dit hoort niet te gebeuren. Maar, er moet nu wel iets gebeuren om dit weer terug te draaien Graag help ik je daarbij. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat weten als je dit gedaan hebt. 


Je hebt niet meer gereageerd, Yondal. Ik ga ervan uit dat je dit dan ook via andere weg hebt laten oplossen. Mocht je toch nog vragen hebben hoor ik ze graag.