Skip to main content

Vandaag zou een aansluiting actief worden bij mijn schoonmoeder . Helaas , , , , , 

het factureren is wel begonnen . Vanavond een medewerker gesproken en hij zei dat voor 20.00 alles in orde zou zijn . Helaas 

zojuist een nieuwe medewerker gesproken , hij vond het heel vervelend en kon ons zelf niet helpen maarrrrrrrr hij had 1 oplossing . Een lijn boven hem kon ons helpen . 

door verbonden en toen.     Tuut tuut tuut   Opgehangen !!!!

 

schandalig !!!

Goedemorgen @Marcelmetsel en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(

Wat is op dit moment de stand van zaken, heeft je schoonmoeder inmiddels een werkende verbinding of is de situatie nog steeds ongewijzigd? Dat er wordt opgehangen terwijl je zou worden doorverbonden is zeker niet wat je van ons zou mogen verwachten en voor wat het waard is, wil ik je daarvoor namens KPN dan ook oprechte excuses voor aanbieden. Mocht de aansluiting van je schoonmoeder nog altijd niet actief zijn, dan wil ik je in eerste instantie vragen om hier morgen opnieuw contact over op te nemen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Zij zouden jullie hierin van duidelijkheid moeten kunnen voorzien en uiteraard ook een oplossing. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen? Mocht dit tot niks leiden dan gaan we uiteraard kijken of wij hierin iets kunnen betekenen.