Skip to main content
Beantwoord

verbinding steeds weg tussen versterker en experia box V10

  • January 21, 2020
  • 13 reacties
  • 149 keer bekeken

bijna elke dag is mijn verbinding weg van de WiFi versterker.

wanneer de power eraf is geweest zoekt hij de verbinding weer en lukt meestal ook

blijft lastig dat ik dit elke dag moet doen!

Beste antwoord door Bart_

Je kunt 'm gewoon resetten, @de_referee Hij valt dan terug op de fabrieksinstellingen, dus hou dat in de gaten in verband met eventueel gewijzigde wachtwoorden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2020

Dat is natuurlijk flink vervelend, @de_referee Welke wifi-versterker van ons heb je: de witte of de zwarte?  En kun je eens checken of de nieuwste software goed is ingeladen? 


  • Auteur
  • Topper
  • January 24, 2020

Heb de witte

hoe kan ik de software versie zien?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 25, 2020

Zou je de versterker eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen, @de_referee ? Vaak is dat oplossingen. Achterop het apparaat vind je reset-knop. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 25, 2020

Als ik hem reset moet ik dan opnieuw verbinden met de experiabox of onthoudt hij dit?

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2020

Je kunt 'm gewoon resetten, @de_referee Hij valt dan terug op de fabrieksinstellingen, dus hou dat in de gaten in verband met eventueel gewijzigde wachtwoorden. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 30, 2020

Gedaan maar niet het verwachtte resultaat


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 30, 2020

Is ie wel met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?


wjb
Wijsgeer
  • January 30, 2020

Gedaan maar niet het verwachtte resultaat

Heb je dan wel de installatieprocedure opnieuw doorlopen?

 


  • Auteur
  • Topper
  • January 31, 2020

Ja alles opnieuw gekoppeld maar helaas elke dag verbinding weg


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 4, 2020

Het is een wat oudere versterker @de_referee en de kans bestaat natuurlijk dat het apparaat simpelweg defect is geraakt. Hoe merk je dat de verbinding wegvalt? Ziet je de kleur van de lampjes veranderen op de versterker, of merk je het alleen op het apparaat dat op de wifi zit? 


  • Auteur
  • Topper
  • February 4, 2020

Heb dan steeds 2 blauwe lampjes


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 7, 2020

Voor zover ik weet is dat in orde, @de_referee maar kun je iets meer vertellen? Wat gebeurt er precies en hoe merk je dat de verbinding wegvalt? 


  • Auteur
  • Topper
  • February 8, 2020

Als ik 2 blauwe lampjes heb, heb ik geen WiFi signaal en zit ik weer op 4G