Skip to main content
Antwoord

Verbinding valt regelmatig weg, ook nadat de Experia Box V10 is vervangen voor de Box 12

• July 21, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Ik had eerst een V10 elke keer verbinding weg. Volgens de man aan de telefoon was het de router en nu heb ik een Box12. Het probleem is nu enkele weken later nog steeds niet opgelost. Het is niet elke dag maar wel regelmatig. Een vriend van mij pingt mijn verbinding elkeĀ 10 sec en die zegt dat de onderbrekingen tussen 18.00 en 21.30 optreden en bijna allemaal 1min 11 sec duren. Ik moet wel de router een keer opnieuw laten opstarten om ook weer tv te kunnen kijken .

Na de onderbrekingen van vanavond helpt ook dit niet meer. Enig idee wat ik eraan kan doen?

gr. Marcel

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@De RuitjesĀ , bedankt voor je bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Uitermate irritant dat je ook na het vervangen van het modem nog steeds deze problemen ervaart. Ik zou je in dit geval adviseren om hiervoor eens een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen je verbinding meteen doormeten en kunnen op basis daarvan vervolgens kijken wat er verder moet gaan gebeuren. Laat je ons ook via deze weg even weten wat daar uit is gekomen?

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Goedemorgen ​@De RuitjesĀ , bedankt voor je bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Uitermate irritant dat je ook na het vervangen van het modem nog steeds deze problemen ervaart. Ik zou je in dit geval adviseren om hiervoor eens een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen je verbinding meteen doormeten en kunnen op basis daarvan vervolgens kijken wat er verder moet gaan gebeuren. Laat je ons ook via deze weg even weten wat daar uit is gekomen?