Skip to main content

Hoi, regelmatig valt bij ons de verbinding van de Xperiabox V10A helemaal weg. Het lampje op de box word rood. Soms herpakt het zich snel, soms moet de modem een paar keer uit- en aangezet worden. Het is met periodes dat dit gebeurd, het gaat een paar weken goed en dan een paar weken slecht. De TV valt dan ook weg, WiFi op onze telefoons valt weg, internet via een homeplug op de PC valt ook weg. Verder hebben we met regelmaat dat op plekken verder van de modem, ondanks dat we versterkers gebruiken, de WiFi heel slecht is. Wat kunnen we hieraan doen om te verbeteren? WiFi manager heb ik al vaak geprobeerd, echter wil ik geen extra versterkers oid aanschaffen want het probleem lijkt echt in de Xperiabox te zitten. Dank alvast!

Welkom hier @Joycebh!  Als het lampje op je modem rood wordt, dan is de verbinding in z'n geheel even weg. Dus dan klopt het ook wel dat alles het dan even niet doet. Laten we ons dan ook eerst daarop richten, voordat we kijken naar de wifi en dergelijke. 

Belangrijk om te weten: heb jij een glasvezelverbinding? Zo ja, dan heb ik de volgende vraag: op het moment dat het lampje rood wordt op de V10A, zie je dan ook rode lampjes op je glasvezelkastje?


Reageer