Skip to main content

Kpn net werk is gewoon K.t mijnodem valt telkens weg terwij de ingang asngeeft dat er verbinding is na verschillrnde telefoontjes veranderd er niks dus ik zit er nu over te denken om alle 25 aansluitingen maar op te zeggrn en naar een andere provixer te gasn

Ze beloven van alles maar maken nils waar

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Heeft iedereen zo'n schijt verbinding dr helft van de tijd stoort het beeld of staat stil voor ern paar seconden hier ga ik echt niet voor betalen dus komende maand blok ik hun afschrijving en als het moet zie ik ze wel voor de rechter met de bagger die ze leveren


@Frank pijnenburg Als u wil dat er een oplossing voor uw verbindingsproblemen komt kunt u dan wat meer info geven over uw soort aansluiting(en)? glasvezel,koper, type modem,DVS set(s), (super)wifi versterkers ja/nee , soort bekabeling, switches ja/nee. Kortom, geef ons inzicht in uw netwerk en welke problemen u daarmee ervaart en we proberen een oplossing te vinden. En nee, ik ben geen medewerker van KPN maar wil u ( en meer klanten op dit forum met veel kennis ) wel helpen met het op te lossen.

U heeft het over 25 aansluitingen, bedoelt u daarmee dat u een zakelijke aansluiting heeft, want daar is dan weer een ander forum voor bij KPN Uw vraag beantwoord door klanten en KPN’ers | Zakelijk KPN Forum


Hallo @Frank pijnenburg, welkom bij ons op het forum. We denken graag met je mee om te kijken wat we aan de wegvallende verbinding kunnen doen. Zou je daarvoor de vragen van Hans kunnen beantwoorden? We horen het graag van je.