Skip to main content

Hallo,

Ik ga een PC kopen, waar ik natuurlijk het liefst de best mogelijke wifi op heb. Ik zou een lange kabel kunnen trekken, alleen is dat best wel moeilijk. De modem staat namelijk 1 verdieping lager. Ik heb de DVS 1200 al geprobeerd/gekocht. Maar blijkbaar hadden we al 3 DVS 1200 in ons huis. Twee voor de TV's en andere in de modem. Is er een mogelijkheid om toch meer de dan 3 DVS 1200's in je huis te hebben? Of hebben jullie nog een ander goed alternatief? 

Alvast bedankt.

Mvg, Jens van der Steen.

Hoi @jensvdsteen . In theorie kun je meer dan 3 DVS’n aansluiten. KPN raadt het af omdat het wel erg storingsgevoelig wordt. Aangezien jij deze al aangeschaft hebt kan het natuurlijk geen kwaad om er even mee te testen. Liefst binnen de garantieperiode lijkt me. Dan kun je ze nog terugbrengen als het niet bevalt.

Bijna alle moderators zijn fan van kabels. Als dat simpelweg geen optie is, kun je misschien een wifi dongle in je pc doen. Die zijn er in alle soorten en maten. Misschien dat andere forumbezoekers nog betere adviezen hebben.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Sorry Erwin,

Ik had het wel gelezen hoor. Was helemaal vergeten te reageren. Ik heb het nu gefixt door de modem naar de TV te verplaatsen zodat die DVS 1200 van de TV voor mijn PC gebruikt kon worden. Erg bedankt voor uw antwoordt. 
 

Vriendelijke groeten,

Jens


Fijn dat het gelukt is! Dank voor je update! :-)