Skip to main content

@Kpn is dit probleem al opgelost want voor mij is het al langer dan een maand ellende.

is er al zicht op een oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom hier @Arnout G86! Leuk dat je je vraag hier stelt. Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd en zie dat je bent afgesplitst van een waarschijnlijk ‘oud(er)’ topic.
Ik denk graag met je mee. Waar loop je precies tegenaan? 


Hallo @Lisa,

 

ik heb het probleem dat ik 95% van de tijd de melding krijg “unable to access online services”


 

dit probleem heb ik alleen met Call of Duty. Modern warfare/warzone/Cold War 

Dit probleem heb ik op mijn Xbox one en op mijn Xbox series S(de nieuwste)

alle andere spellen doen het vlekkeloos online.

ik had de stille hoop dat dit probleem zichzelf zou verhelpen als ik de nieuwe Xbox kocht maar het blijkt toch echt in de verbinding te zitten.

wat in al heb geprobeerd:

-Xbox vast IP adres op basis van MAC

-Xbox in de DMZ plaatsen

-port forwarding aanzetten

-port triggering aanzetten

-UPNP( doet helemaal niks)

 

het enige wat heel sporadisch een keertje gewerkt heeft is de Experia box herstarten en daarna de Xbox herstarten maar is ook maar 10% van de tijd effectief.

 

ik wordt hier een beetje flauw van onderhand want als ik mijn Xbox meeneem naar een vriend op ziggo of Tmobile doet hij het meteen zonder problemen, daarna kom ik thuis en kan ik gewoon niet meer spelen.

 

hoor graag of je nog een suggestie hebt om dit op te lossen want ik begin onderhand echt de neiging de krijgen om gewoon afscheid te nemen van KPN om dit opgelost te krijgen.

 

 


Aah, op die fiets! Welke experiabox en eventuele versterkers heb je? Heb je de Xbox (al eens) bekabeld aangesloten? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


 Hallo @Lisa 

ik heb een experiabox v10a

hierop is een experiawifi versterker aangesloten maar de Xbox is direct via een ethernet kabel aangesloten op het modem

 

ik heb het profiel aangevuld.


Hallo @Lisa @Kpn 

 

we zijn inmiddels weer een week verder.…

is er al zicht op een oplossing ?

of was dit al het support dat ik kan verwachten?

 

zie graag uit naar een reactie.


Hi @Arnout G86! Ik zag je bericht vandaag pas:expressionless: . Ik heb je vraag doorgezet naar de techniek, want ik kan zelfs niets vinden. Wellicht dat en ander modem de oplossing is. Dat weet ik nog niet! Hoop morgen of overmorgen uitsluitsel te krijgen. Ik ben dus nog voor je bezig:confounded:


@Lisa @Kpn en we zijn weer 5 dagen zonder enige vorm van een oplossing.

dit begint toch wel droevige vormen aan te nemen.

komt er nog iets van een poging toch een oplossing voor mij vanuit jullie ?

Alvast bedankt voor de moeite


En terecht! Ik heb van de week niet meer gewerkt:nerd: en dus de mail gecheckt. Ik heb een ander modem voor je aangevraagd. Morgen of overmorgen ontvang je de details over de verzending.
We vermoeden dat een ander modem dit issue verhelpt. Ik ben benieuwd! 


Als het goed is heb je een mail ontvangen over de levering, @Arnout G86. Je kunt het modem vandaag omruilen bij een PostNL-punt. Laat het maar weten als je nog vragen hebt. 
Ben benieuwd of het issue met het nieuwe modem is opgelos.t 


Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen hebt lezen we het graag. :blush:


@Lisa

het verbindings probleem met Call of duty lijkt opgelost te zijn.

 

alleen nu heb ik een ander probleem en ik hoop ten zeerste dat jij mij hiermee ook kan helpen.

Ik heb thuis 2 extra Experia WiFi punten, deze zijn geplaatst door een monteur op de 1e en 2e verdieping, dit was een heel gedoe en heeft een maand geduurd voordat dit geregeld was.

 

Nu ik het nieuwe modem KPN Box12 heb ontvangen heb ik geen WiFi meer op mijn begane grond omdat de interne WiFi adapter in het modem automatisch uitgeschakeld wordt zodra je een Experia WiFi punt aansluit. Dit wordt ook heel duidelijk aangegeven op de handleiding. In de handleiding wordt ook aangegeven dat als je deze punten gebruikt je er 1 naast het modem moet zetten omdat je anders geen verbinding meer hebt.

met mijn oude modem was dit niet het geval. Is het mogelijk dat ik nog een Experia WiFi punt ontvang zodat ik weer overal WiFi heb.

 

alvast bedankt.


@Lisa

het verbindings probleem met Call of duty lijkt opgelost te zijn.

 

alleen nu heb ik een ander probleem en ik hoop ten zeerste dat jij mij hiermee ook kan helpen.

Ik heb thuis 2 extra Experia WiFi punten, deze zijn geplaatst door een monteur op de 1e en 2e verdieping, dit was een heel gedoe en heeft een maand geduurd voordat dit geregeld was.

 

Nu ik het nieuwe modem KPN Box12 heb ontvangen heb ik geen WiFi meer op mijn begane grond omdat de interne WiFi adapter in het modem automatisch uitgeschakeld wordt zodra je een Experia WiFi punt aansluit. Dit wordt ook heel duidelijk aangegeven op de handleiding. In de handleiding wordt ook aangegeven dat als je deze punten gebruikt je er 1 naast het modem moet zetten omdat je anders geen verbinding meer hebt.

met mijn oude modem was dit niet het geval. Is het mogelijk dat ik nog een Experia WiFi punt ontvang zodat ik weer overal WiFi heb.

 

alvast bedankt.

Dit is al opgelost door een hele vriendelijke helpdesk medewerker !!!

 

 


Super @Arnout G86! Succes met aansluiten:blush: