Skip to main content

Ik ben continu verbonden zonder internet. Wat gaat er fout? Het ligt niet aan mijn apparaat (die doet het elders wel via de wifi) 

 

Groet, Leoniek 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag aangemaakt

Welkom op de community @LLEN. Dat is vervelend! Met deze informatie is het moeilijk om te zeggen wat er fout gaat, wat voor apparaat is het precies, hoe is het apparaat precies aangesloten (bekabeld of ook draadloos zoals elders), hebben andere apparaten het ook? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. 

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Bedankt voor je reactie Jasper, 

Ik heb al zo vaak gebeld met de KPN en we komen niet verder.…

Wij zijn via glasvezel gebonden aan de kpn. Al vanaf de zomer 2023 is ons internet nog slechter als voorheen. Continu verbinding "zonder internet" op alle apparaten. Op zolder hebben we een( bekabelde) Expedia wifi box. Op advies hebben we en nog een kpn super wifi 2.0 bij gekocht. Die kan ik alleen op de begane grond laten verbinden. Het probleem op de 1e verdieping is dus nog niet opgelost. 

Los van het wegvallende internet hebben we dus continu de melding verbinding zonder internet en doet de wifi het dus niet. Met de tv hebben we geen problemen die is bekabeld. Telefoon en mobiel hebben we weg gehaald bij KPN. 

Wat ik al eerder schreef we zijn gebonden aan KPN want de service en kwaliteit ben ik niet over te spreken zoals u misschien kan begrijpen. We hebben al heel vaak gebeld via de app van alles geprobeerd. Als ik dan bel dan zeggen ze altijd te kunenn zien wat we allemaal thuis al hebben geprobeerd maar die administratie klopt niet. Er gaat dus echt iets mis tussen ons en de kpn....


Continu verbinding "zonder internet"

Heeft u dit ook op bekabeld aangesloten apparaten? Pc? Laptop bekabeld? 

Welk modem heeft u?


Beste Nick,

Wij hebben Kpn box 12. 

 


En wat doen apparaten die bekabeld zijn aangesloten, werken die wel, hebben die hetzelfde? Zoals gezegd weten wij alleen wat jij ons vertelt, om mee te kunnen denken hebben we meer nodig. Anders is het toch het beste om ons te bellen.


Reageer