Skip to main content

Beste KPN,

 

aan de Ambachtsherenweg te Zoeterwoude dorp staat een kpn verdeelkast station. Deze is enigszins gedateerd en stond voorheen achter een kerk. Nu is deze kerk onlangs gesloopt en worden er eensgezins woningen neergezet, ongeveer op zes meter van het station. Wij zijn een van de gelukkige nieuwe bewoners van het project.

 

vandaag viel ons op dat het station een behoorlijk loeiend geluid geeft (afzuiging). Het vooruitzicht om hier tegenover te wonen vonden geen probleem maar dit geluid is wel hard.  We zouden het fijn vinden als er gekeken zou kunnen worden of het geluid verminderd kan worden ( en een nieuw kleurtje zou ook niet gek zijn).

locatie is tegenover perceel ztw 01 e4134

 

alvast bedankt voor uw reactie,

 

 

 

Beste @Martyn72 

Zou je voor ons een foto kunnen plaatsen van die desbetreffende verdeelkast? (wijkkast) Zo dat we een betere zicht hebben welke kast het is. 👍🏼


Hoi @Martyn72. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze verdeelkast veel lawaai maakt. Tegenwoordig is er een algemeen nummer om dit soort dingen door te geven: 0800 0150

Ik zou je willen vragen om dat nummer te bellen. Mijn collega's helpen jou graag verder!


Beste kpn,

 

super jullie snelle reactie!

hierbij alvast wat foto’s van de situatie. Valt vandaag op dat de afzuiger een loeiend geluid maakt. 

Dit gaat voor veel nieuwe bewoners toch overlast geven. Zou mooi zijn als dat voorkomen kan worden .  Enne… het is ook de mooiste😏
 

vikash ik zal 0800 ook nog even bellen

 

gr

 

Martyn


Zojuist even gebeld maar jullie collega’s gaven terecht aan dat het voor  nu spoed was. 

groeten


Wat goed dat het inmiddels bekend is bij de juiste afdeling binnen KPN. Ik hoop dat het zo snel mogelijk verholpen wordt. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Beste Vikash ik weet niet of de betreffende medewerker het kon doorgeven. Naar mijn gevoel eigenlijk niet. Zou jij er intern ook een melding van kunnen doen?

 

alvast bedankt,

 

martyn


Natuurlijk wil ik dat! Ik heb het zojuist intern doorgezet. :slight_smile:


Goedenavond,

De kast maakt nog steeds een enorm lawaai en over niet alle lange tijd zullen er mensen recht tegenover gaan wonen. Wat zijn op dit moment de plannen mbt deze kast ?  Alvast bedankt voor jullie reactie 

 

groeten

 

m Kerkman 


Hoi @Martyn72. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om de status van jouw melding te achterhalen. Je kan het beste opnieuw bellen met het nummer 0800 0150, zodat mijn collega's een antwoord kunnen geven op jouw vraag. :relaxed: