Skip to main content
Beantwoord

vergeelt warm kastje

• April 1, 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo, zou graag een nieuwe experia box willen omdat ik een hele oude heb, die geel is geworden en word warm. Leen er nu een van de kennissen omdat we  niet zonder kunnen met nu (niet)schoolgaande kinderen maar, die moet ik weer terug geven. Wifi is laatste tijd slecht en kunnen hun schoolwerk niet maken. Dit is foto van internet maar deze oude hebben we.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben weet je mij te vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 1, 2020

Hallo @Y-S 

Aha, de Experia Box v7 (ZXV10 H220N). Die heeft daar inderdaad last van. Wordt warm, verkleurt geel/bruin, WiFi problemen en geeft een hoog piepgeluid. Deze komt in aanmerking om direct te worden vervangen.

Bel KPN gratis 0800-0402 dan heb je ws. voor het weekend een nieuwer model.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Y-S . Als je je profiel aanvult, stuur ik een nieuwe.

Geef je mij hier een seintje als je je profiel hebt ingevuld?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben weet je mij te vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2020

Heb inmiddels al een nieuw kastje heb de klantenservice gebeld.

Erwin van KPN
Moderator

Top! Fijn dat het op die manier is opgelost. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust!