Skip to main content
Beantwoord

Verglazing stappennet 58,

  • February 22, 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Ruim een half jaar geleden van uw organisatie bericht gekregen dat tot de AK verglaasd gaat worden. Graag bericht wanneer het proces gereed is in Krimpen aan den IJssel. mvrgr

Beste antwoord door Erwin van KPN

De centrale staat nu op de planning voor eind mei. Dit is geen garantie dat het dan ook gebeurt, helaas. Het is altijd een verwachte planning. Helaas kan ik dus geen garanties geven.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 22, 2020

Mm ouders in Krimpen hebben die upgrade al maanden geleden gehad. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid? Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @roolf . Je hebt je gegevens al ingevuld en ik zie dat de snelheid nu max 13 Mbit is. Ik neem aan dat dit nog geen verbetering is. 

Ik heb een mail gestuurd naar de achterliggende afdeling met vraag of en wanneer er upgrades gepland staan. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2020

De centrale staat nu op de planning voor eind mei. Dit is geen garantie dat het dan ook gebeurt, helaas. Het is altijd een verwachte planning. Helaas kan ik dus geen garanties geven.


  • Auteur
  • March 4, 2020

Dank voor de informatie. Kan allen de oplossing niet plaatsen omdat in de brief stond dat de laatste verdeelkast zou worden aangesloten op glas en 220v voor versterking naar de klant.  Benieuwd naar welke transmissie snelheid/Mbit na mei en/of zomer wordt gehaald.