Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding aanvragen

• October 22, 2019
  • 3 reacties
  • 1938 keer bekeken

hey, ik heb net een dag geleden bijna 2 dagen storing gehad. ik zou daarom ook wel een vergoeding willen bij 12 uur is een vergoeding terrecht maar kan het nergens vinden waar ik het in kan vullen.

ik zou dan ook graag wat hulp bij willen!

mvg danny

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemorgen @danny199. Wat vervelend dat je bijna 2 dagen geen gebruik hebt kunnen maken van jouw internetverbinding. Je kan op deze pagina een vergoeding aanvragen. Deze vergoeding wordt verrekend op je factuur. Laat je mij weten of het is gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2019

Goedemorgen @danny199. Wat vervelend dat je bijna 2 dagen geen gebruik hebt kunnen maken van jouw internetverbinding. Je kan op deze pagina een vergoeding aanvragen. Deze vergoeding wordt verrekend op je factuur. Laat je mij weten of het is gelukt?

• Auteur
  • Topper
  • October 22, 2019

Super bedankt voor je hulp en de snelle reactie. Ben blij dat er ook mensen werken die je wel willen helpen. Nogmaals vriendelijk bedankt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @danny199! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:relaxed: