Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding bij een KPN Netwerk storing

  • November 28, 2019
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb een week geen internet en geen TV gehad, via de site een vergoeding aangevraagd maar tot op heden is er nog niets teruggestort. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Nadia

Hé @HD stoort, goede vraag. Super irritant dat je een week geen diensten hebt gehad. Balen!
Bij een netwerkstoring die langer dan 12 uur duurt,  heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Hiervoor kan online het formulier: Vergoeding bij een netwerkstoring van TV, Internet en Bellen worden ingevuld.

Hier log je in door vanaf je thuisadres je klantnummer en laatste 3 cijfers van de bankrekening te verifiëren. Nadat er op 'Bevestigen' is geklikt, wordt de vergoeding getoond. Je ontvangt de bevestiging per e-mail. 

Binnen twee factuurperioden wordt de vergoeding uitgekeerd op jouw maandelijkse KPN factuur. De vergoeding is op de factuur zichtbaar in zowel de samenvatting als het totaaloverzicht onder het kopje 'Vergoeding netwerkstoring'. Wanneer heb je het formulier ingevuld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2019

Hé @HD stoort, goede vraag. Super irritant dat je een week geen diensten hebt gehad. Balen!
Bij een netwerkstoring die langer dan 12 uur duurt,  heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Hiervoor kan online het formulier: Vergoeding bij een netwerkstoring van TV, Internet en Bellen worden ingevuld.

Hier log je in door vanaf je thuisadres je klantnummer en laatste 3 cijfers van de bankrekening te verifiëren. Nadat er op 'Bevestigen' is geklikt, wordt de vergoeding getoond. Je ontvangt de bevestiging per e-mail. 

Binnen twee factuurperioden wordt de vergoeding uitgekeerd op jouw maandelijkse KPN factuur. De vergoeding is op de factuur zichtbaar in zowel de samenvatting als het totaaloverzicht onder het kopje 'Vergoeding netwerkstoring'. Wanneer heb je het formulier ingevuld?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2020

waar blijft mijn compensatie, nog steeds niets gehad,.

 

Admin: topic samengevoegd met je eerdere topic


Forum|alt.badge.img+10
  • Slimmerik
  • January 27, 2020

Vul even je forumprofiel aan met je gegevens (postcode/huisnummer e.d.)
Dan kan een webcare medewerker je gegevens erbij pakken


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2020

allereerst: wat is het moeilijk zoeken op dit forum.

Verder inderdaad nog steeds geen compensatie gehad. Ben nu een paar maanden bezig en het zou steeds bij de volgende afrekening verwerkt worden of bij de volgende factuur. Kan dit nu is gewoon niet per mail afgehandeld worden of telefonisch? Als ik er niet achteraan zit komt het naar mijn gevoel niet.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 28, 2020

Hoi HD, welkom terug. Ik heb je berichten even samengevoegd met je eerdere topic uit december. Dank voor het invullen van je profiel. Ik zie hier dat er in oktober inderdaad vergoeding is aangevraagd. Zoals Nadia al benoemde hierboven wordt het binnen twee factuurperioden normaliter via de factuur uitgekeerd. Alleen, dat zie ik inderdaad niet terug. 

 

Daarom heb ik zojuist de vergoeding er alsnog handmatig ingezet. Deze wordt op je komende factuur, van eind februari, in mindering gebracht. Excuses voor het ongemak, HD!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2020

oke, bij de afrekening van eind februari zal de compensatie verwerkt worden, dan wacht ik dat af.

Ieder geval een ieder bedankt voor de reactie en aanvullingen in het systeem.

gr

Gerard


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 30, 2020

Graag gedaan, @HD stoort. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed wordt verwerkt. Mocht er iets mis zijn, laat het ons weten :)