Skip to main content
Beste KPN



Ik probeer een vergoeding aan te vragen, helaas kan dit niet met terugwerkende kracht.

De storing heeft geduurd van 23 februari tot ongeveer 26 maart



Deze periode had ik geen tv, internet en heb mijn 4G op 3 mobiele telefoons moeten gebruiken

Er zijn minimaal 3 monteurs geweest.



Heb KPN meerdere malen gebeld voor een vergoeding. Telkens kreeg ik een ander antwoord waardoor ik nu te laat ben met een vergoeding aanvragen.



Graag z.s.m een oplossing

Alvast bedankt



Emine Canavar
Hi Emine, welkom hier.



Uiteraard denk ik graag mee. Ik heb je zojuist geprobeerd te bereiken aangezien dit iets ingewikkelder is dan wat we normaal gewend zijn. Goed als we het morgen nogmaals proberen? Geef anders hier even aan wanneer het jou schikt, morgen in de middag is ook een optie.



Ik hoor graag van je. 🙂
Hoi,



Graag, alleen is mijn telefoonnummer gewijzigd
Zet je het juiste nummer even in je forumprofiel? B.v. onder Persoonlijke opmerkingen. Dan kan Alex je bellen.



Die gegevens, met "(privé)" erbij, zijn alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf.
Hoi,



Graag, alleen is mijn telefoonnummer gewijzigd




Ik heb ze alle 3 geprobeerd.



Zet je het juiste nummer even in je forumprofiel? B.v. onder Persoonlijke opmerkingen. Dan kan Alex je bellen.



Die gegevens, met "(privé)" erbij, zijn alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf.




Graag, mocht je een andere hebben. Dan neem ik morgen contact met je op.
Alle andere nummers zijn van.mijn zonen.

Ik zet mijn eigen nummer onder mijn profiel bij opmerkingen
Voor de meelezers: Emine zojuist gesproken en een passende vergoeding afgesproken.



@EmineS Dankjewel voor je tijd en geduld. 🙂
😁👍