Skip to main content

Hallo,

Wij hebben een langdurige storing met het internet van KPN gehad. Volgens mijn telefoonhistorie was mijn eerste telefoontje naar KPN hierover op 26 januari 2024. Ik schat dat er 5 KPN monteurs bij ons over de vloer zijn geweest, die niet de vinger op de zere plek konden leggen, maar wel iets deden om te proberen of de klacht daarmee verholpen zou zijn. 2 x opnieuw lassen, ongeveer 5 keer een nieuw glasvezelkastje, een nieuwe experiabox, nieuwe kabels etc etc. Uiteindelijk na overeenkomstige handelingen van de laatste monteur, op 27 februari 2024, is internet bij ons in huis weer in de lucht. 

De vergoeding is via de internetweg van KPN slechts over drie dagen te vragen. Er zijn ergere zaken op deze wereld te melden, maar wij hebben nu het gevoel dat we het abonnementsgeld over een langere termijn voor niets tot voor een slecht product hebben betaald. Nota bene ook nog een maand die in onze kortingsperiode valt. En dan heb ik het nog niet over hoeveel tijd dit heeft gekost aan bellen, testen op afstand en het ontvangen en verblijf van de monteurs in huis. Het lijkt mij gepast en daarom ook het dringende verzoek om ons een passende vergoeding te betalen. Storingshistorie moet bij KPN bekend zijn.  

vr gr F

Hallo @Franky D, goed dat je contact opneemt. Logisch dat je graag een vergoeding wilt voor zo'n lange storing.

Je hebt hiervoor het online formulier willen gebruiken, maar daar kwam je op voor maximaal 3 dagen. Dat kan kloppen. Dat komt doordat het online formulier voor vergoedingen niet is bedoeld voor individuele storingen. Alleen in het geval van een algemene netwerkstoring, kan dit formulier gebruikt worden.

In jouw geval kun je voor een vergoeding contact opnemen met 0800 0402. Mijn collega kan samen met jou kijken naar een passende vergoeding.


Dank je wel Denise voor het bericht. Maar het was juist iemand achter dit nummer die mij naar de internetsite verwees. Ik ga nogmaals contact zoeken.Â