Skip to main content

Beste Heer / Mevrouw,

Wij hebben meer dan een jaar geleden in 2018 een aanvraag gedaan voor een internetaansluiting op onze bouwkavel.

Dit zou volgens jullie kunnen we zouden dan 1 x aansluitkosten gaan betalen (300 euro), omdat de aansluiting of in de woonunit of in de bouwstroomkast gerealiseerd moest worden en daarna nog in de meterkast van de nieuwe woning.

Nou hiermee waren we akkoord. Echter is deze aansluiting na heel veel bellen en mailen nooit tot stand gekomen en hebben wij dus vanaf mei t/m januari geen gebruik kunnen maken van alle diensten. Wel hebben we een noodpakket toegestuurd gekregen zelfs 2 wat we wel netjes vonden. In Oktober is uiteindelijk bekend geworden dat het gewoon niet gerealiseerd kon worden en waarom niet dat was niet bekend.

Maarja al die tijd hebben we zoiezo door moeten betalen.

Er is toen over een eventuele vergoeding gesproken maar nooit meer van gekomen dus ik was benieuwd hoe jullie hierin staan.

We horen het graag.

Met vriendelijke groet,

Marcel Rovers en Aukje van Schijndel.

Hi @RoversenvanSchijndel, wat jammer dat het na dit lange wachten toch niet mogelijk is gebleken om jullie aangesloten te krijgen :slight_frown: Dat jullie een dubbel noodpakket hebben gehad als tussenoplossing is natuurlijk erg fijn, maar ik snap erg goed dat jullie hiervoor niet de volle mep willen betalen als jullie geen gebruik hebben kunnen maken van de volledige inhoud van jullie abonnement.

Ik wil jullie aanraden om de situatie voor te leggen aan onze klachtenafdeling, daar kunnen ze tot op de bodem uitzoeken waar en waarom dit mis is gegaan en voor welke vergoeding jullie in aanmerking komen! Jullie kunnen jullie gegevens en een duidelijke omschrijving  van de situatie invullen in ons klachtenformulier, vervolgens zal iemand van deze afdeling contact met jullie opnemen om dit verder te bespreken :slight_smile:


Is het gelukt om het formulier in te vullen @RoversenvanSchijndel?


@Maja_@Kpn Het formulier is ingevuld. We zijn vanaf januari wel volledig aangesloten dus dat is gelukkig wel gelukt echter al die andere tijd niet dus hopelijk kunnen jullie hierin nog iets voor ons betekenen met betrekking tot een vergoeding.

Groeten Marcel en Aukje


Fijn dat het in januari alsnog gelukt is om een aansluiting te realiseren :slight_smile:

Ik hoop dat jullie snel wat van de klachtenafdeling gaan horen, zouden jullie de uitkomst hier nog willen delen?


Hi @RoversenvanSchijndel, hebben jullie inmiddels contact gehad met de klachtenafdeling? Zo ja, is het naar tevredenheid opgelost? :slight_smile: