Skip to main content

Goedendag

Ik heb extra mbs verbruikt (totaal bedrag van 55 euro wat normaal maar 4,50 is) bij mijn huidige provider youfone die kunnen helaas niks voor mij betekenen terwijl dit ook een onderdeelĀ  is van kpn ik heb vorige maand september veel extra mb's verbruikt volgens hun omdat mijn telefoon vaak van de wifi verbinding is geweest van kpn door storingen ik zie dan ook graag enige mogelijkheid tot compensatie youfone doet zelf helaas niks dit moet ik verder bij jullie oplossen.

Youfone gebruikt het KPN-netwerk, maar is geen onderdeel van KPN.

Ā 


Goedenavond @aranka087Ā 

Ik begrijp dat je extra 4G kosten hebt gemaakt via Youfone omdat jouw KPN Wifi niet goed werkte en je telefoon daarom overschakelde.

Nu wil je die extra kosten verhalen op KPN, begrijp ik dat goed?

Je kunt bij Youfone een data plafond instellen zodat je nooit buiten je data bundel kunt gaan en zo geen extra kosten maakt. ZieĀ https://www.youfone.nl/sim-only/dataplafond
Je hebt toch een SMS gekregen dat je bundel op was? Dus je wist dat je extra kosten ging maken. Dit is daarom niet te verhalen op KPN.

Groet, Folkert

Ā 


Hoi @aranka087Ā . Welkom op het forum.

Ik betreur dat je zoveel extra kosten hebt gemaakt maar kan helaas niks compenseren. In sommige gevallen doen we dat voor KPN klanten maar onder strikte voorwaarden. Aangezien jij bij een andere provider zit is het geen optie. De tip van @fdpg1963Ā is misschien nuttig om dit in de toekomst te voorkomen!

Ā 


Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.Ā