Skip to main content
Ons valt op, dat onze abonnement kosten verhoogt zijn. Kunt u ons dat uitleggen waarom.



Wij horen graag van u.



Met vriendelijke groet,



Fam. F. K. Dijkstra





Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Goedemiddag. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek het graag voor je uit. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Prima ik heb mijn gegevens in gevuld naar aanleiding van uw verzoek. Op het KPN forum Profiel.

Ik ben heel benieuwd hoe nu verder en mochten er meer vragen zijn, dan hoor ik dat graag
Klopt het dat de factuur €3,- hoger is dan normaal?
Bedankt voor het achterlaten van je gegeven. Ik zie dat de facturen vanaf juli 2019 hoger zijn dan de facturen daarvoor. We hebben op 1 juni 2019 een prijswijziging gehad. In dit topic kan je alles teruglezen. De maandbedragen en tarieven wijzigen om te kunnen blijven investeren in de kwaliteit van diensten en het netwerk. We hebben alle klanten per brief of mail geïnformeerd hierover. Misschien is het een goed idee om de samenstelling van het abonnement nog eens te bespreken. Wellicht zitten er diensten in het abonnement waar je geen gebruik van maakt.
Ik heb zojuist telefonisch contact opgenomen met @Verhoging abonnement kosten. We hebben het abonnement besproken en aangepast waardoor er uiteindelijk geld bespaart zal worden. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Helemaal geweldig zo’n snelle en duidelijke reactie. Wij zijn hier helemaal blij mee.

Geweldig, ook het team van de KPN die het systeem veilig blijft houden.

Helemaal top.



Groetend.
Graag gedaan @Verhoging abonnement kosten. Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer