Skip to main content
Beantwoord

Verhuisd ik krijg mijn modem niet werkend?

  • June 15, 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik ben verhuisd maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn Experia Box aan de praat.

 

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank voor je gegevens, @16467. Ik zie dat de verhuizing ook nog niet voltooid is. De plandatum staat voor de 15e, en ik zie geen rare dingen in de order, dus op zich zou het moeten lukken om dit te voltooien met het aansluiten van de Experia Box. Kun je aangeven hoe je hem aansluit, en wat de lampjes van de Experia Box doen na het aansluiten? Als je dit nog niet geprobeerd hebt: reset de Experia Box voor je hem opnieuw probeert aan te sluiten. Gebruik eventueel de handleiding hier.

Mocht het alsnog niet lukken, dan is de kortste klap om een monteur te plannen. Dit kun je doen via de bestelstatus omgeving.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @16467, welkom! Jouw aansluiting is administratief ook al actief op jouw nieuwe adres? Wat staat hierover in de bevestiging? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ jouw oude adres vermelden? We kijken graag mee. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 17, 2020

Dank voor je gegevens, @16467. Ik zie dat de verhuizing ook nog niet voltooid is. De plandatum staat voor de 15e, en ik zie geen rare dingen in de order, dus op zich zou het moeten lukken om dit te voltooien met het aansluiten van de Experia Box. Kun je aangeven hoe je hem aansluit, en wat de lampjes van de Experia Box doen na het aansluiten? Als je dit nog niet geprobeerd hebt: reset de Experia Box voor je hem opnieuw probeert aan te sluiten. Gebruik eventueel de handleiding hier.

Mocht het alsnog niet lukken, dan is de kortste klap om een monteur te plannen. Dit kun je doen via de bestelstatus omgeving.

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goedemorgen @16467, hoe is het nu gesteld met je verhuizing? Administratief lijkt deze inmiddels afgerond te zijn, maar ik ben benieuwd of je nu ook daadwerkelijk gebruik kunt maken van internet en tv op je nieuwe adres. Hoor het graag!


  • Auteur
  • June 20, 2020

Dank voor het bericht.

Gister is alles opgelost


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah, dat is goed nieuws! Dan rest me nu weinig anders dan je heel veel geluk te wensen in de nieuwe woning :blush: