Skip to main content

Over een paar weken gaan wij verhuizen naar ons nieuwe huis. De huidige bewoners hebben veel tijd geld en moeite gestoken in het goed krijgen van het wifi-netwerk met versterkers op basis van een KPN dsl aansluiting. Nu hebben wij ook een KPN internetaansluiting besteld maar graag zou ik alles precies zo willen laten als het is omdat dit nu goed werkt. Is dat mogelijk?

Je kunt in theorie het abonnement overnemen via een contractovername. Maar ik vraag me af of het realistisch is is om dat nu nog te regelen. 

Kabels en versterkers zijn eigendom van de klant. Die kun je dus overnemen en zo laten staan. Modem en tv ontvangers moeten terug gestuurd worden. En u zult nieuwe krijgen.


Hallo @GGrobbers Welkom hier op het KPN Forum. Nick vertelt het precies zoals het zit. Je zult een nieuwe Experia Box en nieuwe tv-ontvangers krijgen; die krijg je van ons in bruikleen. Zaken als wifi-versterkers en dergelijke zijn van jezelf. Over dat laatste zou je dus in gesprek kunnen gaan met de huidige bewoners.Â