Skip to main content
Beantwoord

Verhuizen en monteursafspraak

  • December 21, 2020
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Hallo, wij gaan per 4 januari verhuizen. Hebben dit ook al doorgegeven aan jullie, maar nu heb ik een mailtje ontvangen dat er in de ochtend een medewerker langskomt om alles aan te sluiten. Echter krijgen wij pas in de avond de sleutel. Wij kunnen dan dus nog niet aanwezig zijn op het nieuwe adres. De datum krijg ik via jullie website niet verzet, maar is het nodig dat er iemand langskomt of kunnen wij dat ook zelf regelen?

Hoor het graag!

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Linda van de Kerkhof 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Lindavdk ,

Het handigste lijkt mij dat je de afspraak verzet naar b.v. 5 januari 2021.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 21, 2020

Hallo @Lindavdk ,

Het handigste lijkt mij dat je de afspraak verzet naar b.v. 5 januari 2021.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â