Skip to main content

Ik ben een nieuwe woning aan het bouwen en deze wordt binnenkort opgeleverd. Ook ben ik al 50 jaar klant van KPN!

 

Op 17 aug jl heb ik via mijn aansluitingen.nl een aanvraag gedaan voor mijn kpn verhuizing/aansluiting.

Aan de hand hiervan heb ik een offerte gekregen (zie onder) Hieruit blijkt dat als ik KPN als provider heb dat ik dan geen aansluitkosten hoef te betalen. Als ik geen KPN provider heb dan worden kosten in rekening gebracht

 

Begin november heb ik nogmaals contact gehad met KPN tav mijn aansluiting en hier kreeg ik te horen dat ik een verhuisbericht aan KPN door moest geven en dat dan alles geregeld zou worden.

 

Begin maart heb ik meerdere keren contact gehad met KPN 08000402 en het verhuisbericht doorgegeven en aangegeven dat er een kabel aangelegd moest worden. Dit is ontkend door de helpdesk want er lag al een kabel. Dit heb is stevast ontkent ´"maar wie weet het nu beter wij of u!!! " Dit zeker 3 keer herhaald in verschillende telefoongesprekken. Uiteindelijk de moet opgegeven en de aanvraag van verhuizing doorgezet.

Twee weken later kreeg ik bericht dat mijn verhuizing van kpn niet door kon gaan omdat er geen kabel lag!! (zie mail onder)

 

Wederom met vele KPN mensen (ik heb wel een paar namen) en bedrijven in contact geweest maar uiteindelijk moest ik nu een haalbaarheids onderzoek opstarten. Formulier ingevuld (24/3), maar toch een paar dagen daarna (26/3)maar even navragen. Nu bleek het formulier zoek en moest ik het weer aanvragen. Alles uitgezocht door Nick en het zou goed komen (hij belde me zelfs terug). Weer een week later gebeld , nu met Claudia en het haalbaarheid onderzoek formulier heeft zij toen opnieuw ingevuld en adh hiervan kreeg ik de bijgaande offerte.

Hieruit blijk dat ik in eens ruim € 700 moet gaan betalen en na akkoord offerte 75 dagen zou kunnen wachten! Let wel 1e aanvraag dateert van 17 aug 2020.

Wederom gebeld met KPN 088-4687720 (kees) en hij zei dat sinds november KPN de kosten doorbelast, in tegenspraak van de offerte van 17 aug

 

Een lang en ingewikkeld verhaal dat heel veel frustraties en geduld  van mij kost Alles heb ik naar mijn beste weten goed gedaan, maar verschillende afdelingen van KPN jammer genoeg niet en nu ook nog deze offerte/rekening!

 

Graag verzoek ik u om mij tegemoet te komen in de kosten en volgens de oorspronkelijke offerte (gratis) de verbinding aan te laten leggen. De fa HAK Infra heeft ondertussen een kabelgoot op mijn eigen grond tot meterkast aangelegd toen zij water en Electra hebben aangelegd.

 

Wilt u aub met spoed reageren omdat ik met een bedrijf en schoolgaande kinderen te maken heb en die kunnen niets doen na 20 mei als wij moeten verhuizen

 

OP ADVIES VAN KPN AANSLUITINGEN HEB IK DEZE VRAGEN OOK AAN kpn.klantenreacties.centraal@KPN.com

GESTUURD, MAAR GEEN REACTIE!!

...


Beste allemaal

Ik ben vandaag met KPN aansluiting tot overeenstemming gekomen!

@ward. Dank voor je hulp en begrip

@balylon. Naast KPN neem ik ook een aansluiting van ziggo

 

Dank en groet

Jan