Skip to main content
Beantwoord

Verhuizen werkt niet

• April 14, 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Al een paar dagen komt er een foutmelding bij het doorgeven van mijn verhuizing.

Oplossing?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @BvdHt. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een verhuizing door te geven. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Zij kunnen jou verder helpen hierin. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Hoi @BvdHt. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een verhuizing door te geven. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Zij kunnen jou verder helpen hierin. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@BvdHt Is het gelukt om jouw verhuizing door te geven?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord @BvdHt, dus ik ga er vanuit dat mijn collega's jou verder geholpen hebben. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!