Skip to main content

Beste,

 

Op 18 mei 2020 ben ik verhuisd van adres. Een korte tijd voor mijn verhuisdatum heb ik een KPN-abonnement afgesloten voor tv- en internet in mijn nieuwe woning. Echter, tijdens de aanvraag werd gevraagd wat mijn (toentertijd) huidige adres was. Dat was toentertijd nog de Kokerheulweg 1 in Serooskerke.

Inmiddels ben ik echter al enige tijd geleden verhuisd en ik zie zojuist dat mijn oude adres nog op de facturen staat. Zou dit aangepast kunnen worden? (vooral omdat ik op mijn oude adres nooit een KPN-abonnement gehad heb)

Zodra ik weet dat dit niet door een groter community gelezen wordt, zal ik mijn nieuwe adres geven. 

 

Met vriendelijke groet,

MSmetsers

Verstandig dat u de adresgegevens hier niet zet. Dit kan in uw profiel. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor de medewerker en u zelf.


Bedankt voor je snelle reactie Joep!

In mijn profiel kan ik alleen een toekomstige verhuizing doorgeven (tot 2 weken voorafgaand aan de daadwerkelijke verhuisdatum). Bij mij ligt deze al (ver) in het verleden.

Enig idee? Of enig idee hoe ik een medewerker te spreken kan krijgen (via telefoon of email)?


In het veld persoonlijke opmerkingen kunt u alles kwijt wat u wilt. Staat ook privé bij:wink: . U kunt De klantenservice bereiken op 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken en dan vertel u het verhaal.


Dankjewel, je bent een held!


Hallo @MSmetsers, welkom op het forum. 

Helaas heb jij nog niet jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel toegevoegd. Deze zijn uiteraard privé en alleen zichtbaar voor u en de moderators. Ben je er inmiddels met de telefonische klantenservice uitgekomen? Zo niet help ik je graag verder :grinning: . Ook als je andere vragen hebt ben je van harte welkom om deze op het forum te stellen. 

 


Reageer