Skip to main content

Hallo, wij gaan 1 augustus verhuizen ivm verkoop huis en nog geen nieuw huis. We zitten dan in een tijdelijk woonhuis met aansluitingen van ziggo. Hoe moet ik het regelen dat ik mijn kpn planet emailadres behoud. En is het evt mogelijk om het tv abbonement mee te nemen naar de tijdelijk woonplek waar al ziggo is.

Je kunt het abonnement omzetten naar een email-only abonnement. Dan behoud je de emailadressen. 

Alleen tv behouden kan niet. Je zult dan gewoon het hele abonnement moeten verhuizen naar het tijdelijke adres. Dat daar al Ziggo is hoeft geen probleem te zijn. Je kunt prima Ziggo en KPN op 1 adres tegelijkertijd hebben.

Je kunt niet de tv ontvanger aansluiten op de aansluiting van Ziggo, dat werkt niet. App op de smart tv werkt ook niet voor zover ik weet. Je kunt wel de app op je mobiel gebruiken en dan via chromecast naar de tv casten. Maar dat kan dus alleen als je het volledige abonnement bij KPN verhuist en door laat lopen. Experiabox aansluiten ofzo is dan niet noodzakelijk. Je kunt het abonnement "downgraden" naar 50 mbit en 1 tv ontvanger om kosten te besparen. 


:thumbsup: