Skip to main content

Wij gaan binnenkort verhuizen, verhuizing is doorgegeven en een afspraak met een monteur is reeds gemaakt, maar mij is niet duidelijk wat ik uit mijn oude woning mee moet nemen zoals modem, tv kastjes etc.etc.

 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dag @Norip , welkom op het forum.

Je moet alles meenemen en in je nieuwe woning weer aansluiten. Tenzij je glasvezel hebt, dan moet je het glasvezelkastje (FTU) zelf laten zitten. Maar alles vanaf de ExperiaBox t/m je kpn tv-ontvangers, switches, kabels evt. SuperWiFi's etc. moet je opnieuw gebruiken.


@Norip Zet alvast alles in uw nieuwe huis alles op zijn plek neer als de monteur komt. De monteur moet u namelijk helpen weer alles te gaan installeren in het nieuwe huis. U kunt verwachten dat misschien door omstandigheden er geen kabels naar kamers liggen in uw nieuwe huis. Wilt u dat de monteur dit voor u oplost gaat dat u 15 euro per kwartier kosten. Dus hoe meer u de monteur van zorgen onziet, hoe minder tijd en zorg er nodig is om alles aan te sluiten.


Dank voor de reacties, maakt e.e.a duidelijker. Zorg dat m’n modem, tv kastjes en super WiFi punten gereed staan.

Ik zie overigens in de meterkast een glasvezelkastje en een bos van 4 utp kabels hangen en in elke kamer een utp wandcontactdoos is geïnstalleerd. Ben benieuwd of dit een verbetering is ten opzichte van m’n huidige ve4binding.

 

nogmaals dank voor de antwoorden.