Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing: MijnKPN herkent huisnummer van mijn nieuwe adres niet

• November 4, 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn KPN verhuizen naar mijn nieuwe woning maar KPN kent het huisnummer niet. Vervolgens loop ik volledig vast

Beste antwoord door bnh

Welkom ​@Sgtpepper!

Ik denk dat hiervoor een ticket aangemaakt moet worden via de klantenservice om dit op te lossen. Het is het beste om hiervoor even te bellen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Welkom ​@Sgtpepper!

Ik denk dat hiervoor een ticket aangemaakt moet worden via de klantenservice om dit op te lossen. Het is het beste om hiervoor even te bellen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 6, 2025

Hoi ​@Sgtpepper, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Je wilt natuurlijk alles goed geregeld hebben wanneer je gaat verhuizen en je internetaansluiting is vandaag de dag natuurlijk onmisbaar dus goed dat je hier melding van maakt. Hopelijk verloopt alles wat verder bij een verhuizing komt kijken wel goed? Ik zou je in dit geval ook adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Helpdesk, daarom heb ik het bovenstaande antwoord van ​@bnh in dit geval ook gemarkeerd als 'best answer'. Vanuit de Helpdesk kan hier een ticket voor worden aangemaakt zodat het kan worden opgelost. Hopelijk heb je hier inmiddels contact over gehad en is dit allemaal reeds in gang gezet. Laat je het nog even weten? En ook of ik vanaf hier wellicht nog iets voor je kan betekenen?