Skip to main content

Wij hebben ons huis verkocht dus moeten eruit maar hebben op dit moment nog geen vaste plek. Waarschijnlijk zullen we een paar maanden op een camping verblijven. Hoe zit dat met ons kpn alles in 1 pakket? Kunnen we dat meenemen of hoe krijgen we internet op onze tijdelijke verblijfplaats? En de gegevens opnames en afspeellijsten spotify blijven deze bewaard? 

Heeft uw tijdelijke verblijfplaats een eigen adres en aansluiting? Zo ja, dan kun je het pakket gewoon verhuizen denk ik. Anders heb je een probleem. Een oplossing is dan misschien uw pakket verhuizen naar het adres van een familielid die zelf bij Ziggo zit. En dus een ongebruikte aansluiting (telefoonaansluiting of glasvezel) heeft die geschikt is voor KPN.


Hoe kom ik daar eventueel achter? Dan kan mijn abonnement dan tijdelijk verhuizen, maar ik zou daar ook gebruik van Ziggo kunnen maken? Wat zou het voordeel zijn?


Voor een vaste aansluiting is een adres nodig. Heb je dat niet meer dan kan je vaste aansluiting ook niet blijven bestaan; het kan niet in de vriezer. Je raakt dan je kpn e-mail adressen kwijt evenals je opnamen en je vaste telefoonnummer. Dat raak je sowieso kwijt als je naar een ander netmummergebied gaat.

ik zou daar ook gebruik van Ziggo kunnen maken? Wat zou het voordeel zijn?

T.o.v. KPN niets lijkt mij. Als je daar een persoonlijk abo van Ziggo kunt hebben dan kan je wel je tel.nr. meenemen.


Goedemorgen @mas1310, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Alleen op het moment dat je op het tijdelijke adres een vaste aansluiting hebt waar KPN over levert, kunnen we het pakket verhuizen en hoef je het niet op te zeggen.. Is dit geen mogelijkheid? Dan zal je abonnement worden opgezegd en verlies je hiermee de opnames, telefoonnummer(s) en e-mailadressen. Spotify afspeellijsten blijf je sowieso behouden, maar neem je Spotify af via je internet pakket dan wordt het wel van Premium naar Free gezet (en krijg je weer reclames). 

Om erachter te komen of op de camping in jouw huisje een vaste aansluiting is, kan je het adres (met toevoegingen!) invoeren in Fourstack. Verder lijkt het mij handig om het even na te vragen bij de campingbeheerders.


Reageer