Skip to main content

Hoi!

Ik heb 2 vragen:

  1. Ik ga eind deze maand verhuizen en voor een maand of max. 2 maanden en in een chalet wonen op een campingterrein. Ik heb internet en bellen thuis. Is er een mogelijkheid op mijn abbo tijdelijk te bevriezen of om te zetten zodat ik er iets aan kan hebben op het campingterrein?
  2. Ik zoek iemand binnen KPN die op HR werkt en zich bezig houdt met het welzijn, de gezondheid, stress, veiligheid e.d. van jullie werknemers. Ik zou graag een nieuwe NL-se innovatie laten zien die het personeel zeer ten goede kan komen. Zou je me kunnen helpen met een email adres?

Alvast vriendelijk bedankt en groetjes,

Erik Smit

Hi @Erik-Smit, welkom en bedankt voor jouw bericht! Een nieuw plekje: leuk vooruitzicht, veel geregel. Je kunt voor de mogelijkheden van het thuispakket, het beste contact opnemen met onze verhuisdesk. Zij kunnen in bijna elke situatie een oplossing bieden. Je kunt de Verhuisdesk telefonisch bereiken via 0800 0402 (7 dagen per week, tussen 8 en 22 uur). Als je “verhuizen” inspreekt, kom je direct bij de juiste afdeling uit. Zij zijn ook via de chat bereikbaar. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik kan je zeker helpen aan een e-mailadres, zie het privébericht! Er wordt nieuwsgierig naar je mail uitgekeken! Succes met jouw verhuizing en als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?