Skip to main content
Beantwoord

verhuizing nog niet doorgevoerd

• January 6, 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Denk verhuis kpn mee. Lekker snel ! Zou 3 januari werken  tot op heden werkt nog niks ! Via de site afspraak maken met monteur lukt niet en word dus uiterlijk over 3 dagen gebeld door administratie om afspraak met monteur te plannen. Dan vraag je of er tijdelijk niet een andere oplossing is zodat ik niet nog langer zonder tv en internet zit en is het antwoord nee. Denk dat ik kpn maar opzeg en naar ander provider ga. Grote kans dat ik dan sneller alles werkend heb. Daar betaald je dan voor. Om NIKS te hebben. Belachelijk

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt niet meer gereageerd, Lesley. Ik ga er vanuit dat er dan inmiddels contact met je geweest is, en dat er duidelijk is. Mocht je nog verdere vragen hebben hoor ik het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 7, 2020

Hallo Lesley, welkom op het forum! Is er inmiddels al contact met je opgenomen hierover en heb je duidelijkheid? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Dan duik ik er in en help je verder.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Je hebt niet meer gereageerd, Lesley. Ik ga er vanuit dat er dan inmiddels contact met je geweest is, en dat er duidelijk is. Mocht je nog verdere vragen hebben hoor ik het graag.