Skip to main content

Wij gaan binnenkort verhuizen en hadden 18 december doorgegeven als onze verhuisdatum. Op ons nieuwe adres was echter nog geen glasvezelaansluiting aanwezig. Deze is vandaag aangelegd. Dat is erg netjes gedaan. S/O naar de onderaannemer! 
Wat echter minder fijn is, is dat de verbinding op ons oude adres nu al is stopgezet. We zitten nu dus zonder internet zitten en verhuizen pas na de 18e naar ons nieuwe huis.
Toen we overstapten naar KPN hebben we ook behoorlijk lang zonder internet gezeten doordat men vergeten was de aansluiting in de wijkkast aan te zetten. Nu gaat het met verhuizen ook weer mis en dat vind ik toch kwalijk gezien de prijs die we maandelijks betalen. Hopelijk kunnen we nog tijdelijk internet krijgen op ons oude adres, maar dat zal wel weer een uitdaging zijn, gezien het net weekend is…

Heb je hiervoor al gebeld met de klantenservice 0800-0402 ​@LKlL ?

Nog niet, ik ga morgenochtend bellen ​@Joep1965 

@Joep1965 Zaterdagochtend gebeld met de klantenservice. Zij zouden het wel regelen. Internet op ons oude adres zou het in de loop van de dag weer gaan doen. Zaterdagavond hadden we echter nog steeds geen verbinding.

Vanochtend werd ik gebeld door de storingsdienst. Zij hadden blijkbaar een melding gekregen dat ons internet niet werkt op het nieuwe adres. Hiervoor komen ze donderdag langs. Dat we al afgesloten waren op ons oude adres daar konden ze niets mee. Waarschijnlijk zitten we dus nog wel even zonder internet…

Daar zal het wel op uitdraaien ben ik bang. Misschien kom je in aanmerking voor een noodpakket. Je kunt het proberen bij de klantenservice 0800-0402. 

Reageer