Skip to main content

De eerste aanvraag voor verhuizing 5 febr. 2024, schouw gehad op 19 febr. 2024. Monteur deelt mee dat kabels getrokken met verdeelunit.  Monteur kan dit doen maar heeft toestemming nodig. Sindsdien 6 x contact maar geen enkel resultaat.

Wil nu graag weten of KPN instaat haar abonnement waar te maken of dat men mij adviseert elders te gaan kijken.

Ik heb wel een noodpakket ontvangen maar dat vult niet alle bij mijn pakket behorende extra's. Men schrijft wel het abonnement af.

Graag reactie en datum waarop definitief actie wordt ondernomen.

Groet,

H.D. Mol 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Leuk dat je ons mee wilt nemen naar jouw nieuwe woning, @HermanMteA. Alleen jammer dat de verhuizing niet zo soepel verloopt. Laten we voorop stellen dat dit een uitzonderlijke situatie is. Ik ga er nog altijd vanuit dat het aansluiten wel gaat lukken.

Maar ik snap ook heel goed dat je graag meer duidelijkheid wilt. Ik kan je die alleen niet geven. Voor updates met betrekking tot jouw aansluiting kun je het beste telefonisch contact opnemen. Zo hebben we het snelst contact.

Verder snap ik ook goed dat je baalt dat je niet al jouw diensten kunt gebruiken met een noodpakket. We kunnen straks, als het probleem is opgelost, samen op zoek naar een passende compensatie voor de problemen rondom de verhuizing. Waarom kan dat nu niet? Omdat we nu nog geen zicht hebben op hoe lang het probleem zich voordoet. Als het probleem is verholpen, weten we precies hoe lang jij zonder je diensten hebt gezeten en kunnen we een compensatie zoeken die daarbij past. Ook hiervoor kun je aan het einde telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402.


Na mijn eerste mail geplaatst op het forum werd eindelijk actie ondernomen. Op mijn tweede uiteenzetting waarbij ik verzocht om herziening van de kosten  wordt gereageerd dat ik telefonisch contact op moet nemen.

Gezien de ervaring in de afgelopen periode vind ik dat niet correct. (gezien dat meerdere abonnees dit een onjuiste handeling vinden) Ik wens een schriftelijk voorstel van KPN. Dit lijkt mij heel redelijk op basis van de ontvangen informatie kan ik verder reageren / actie ondernemen.

Gaarne verzoek ik u hieraan te voldoen.

 

MVG.,

H.D. Mol 

 

 

 

 

 


Ik kan niet helemaal plaatsen wat je bedoelt met eerste mail en tweede uiteenzetting. Ik kan namelijk maar 1 topic van jou vinden hier en dat is deze. Ik heb je in mijn bericht van 25 april inderdaad verzocht om na afloop telefonisch contact op te nemen voor een vergoeding.

Normaalgesproken verzorgen wij via deze weg geen vergoedingen bij storingen. Hiervoor is de telefonische klantenservice een betere ingang, omdat je dan direct contact hebt. Maar voor deze keer wil ik je wel helpen.

Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Zojuist de gegevens aangepast in het profiel


Daarnaast ook een mail ontvangen dd 6 juni jl. met het verzoek het ontvangen noodpakket te retourneren. De totale apparatuur is door mij in de originele doos verzonden middels POST.NL dd. 29 mei 2024 nr. 3LFVZ670013692.

In de mail wordt wel de digitenne als ontvangen maar niet de mobile Wifi. Deze was echter in het originele doosje mee gestuurd.

De mail is dus voor mij onbegrijpelijk. Kan ook niet direct een contact vinden om e.e.a. af te handelen. 


Als je de apparatuur hebt teruggestuurd, dan mag je de herinnering als niet verzonden beschouwen.

Goed, dan de vergoeding. Voor zover ik kan zien, had je op 12 maart aangesloten moeten zijn op jouw nieuwe adres. Maar in jouw bericht heb je het al over februari. Ik zie ook geen bevestiging van jouw verhuizing, wat ik gek vind. Ik zie op 15 februari alleen een sms om je te informeren over de nieuwe datum waarop je aangesloten wordt. Maar deze verwijst naar jouw e-mail. Verder zie ik ook niks over een monteursbezoek in februari.

Ik moet het doen met de informatie die ik heb in het systeem en daarom houd ik 12 maart als startdatum aan. Als einddatum zie ik 16 mei staan, de dag waarop jouw diensten op jouw nieuwe adres online waren. Omdat je gebruik hebt kunnen maken van een noodpakket, kan ik niet de volledige kosten vergoeden. Ik wil je daarom een voorstel voor een vergoeding van 100 euro doen. Ga je hiermee akkoord?


Gezien de lang lopende discussie, blijkbaar toch niet alle gegevens opgenomen zoals men telefonisch meedeelt omdat dit in het dossier ontbreekt heb ik geen behoefte voor een verdere discussie en ga akkoord met het voorstel voor vergoeding.

Groet,

H.D. Mol.


Hallo @HermanMteA, mijn collega Denise is met vakantie. Ik zal voor jou de afgesproken vergoeding invoeren. 


Reageer