Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. In mijn contact gegevens bij kpn staat mevrouw maar in mail en brieven de heer. 

Dit vind ik dit heel vervelend.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Vink55. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Als je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in het KPN Forum profiel pas ik het voor je aan. Je kan natuurlijk hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402) Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? 


Beste Vikash. Dank je voor je reactie. Ik heb het KPN Forum profiel ingevuld via de link in je bericht. Alvast bedankt!


Hoi @Vink55. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Als je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in het KPN Forum profiel pas ik het voor je aan. Je kan natuurlijk hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402) Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist opnieuw opgeslagen. Het zou nu goed moeten gaan. Als dit toch niet het geval is, dan hoor ik dat graag.