Skip to main content

Al tweemaal achter elkaar en verkeerde factuur gehad. In plaats van een afgesproken bijschrijving vond er een afschrijving plaats op de factuur. Er wordt steeds gezegd dat het met de volgende factuur wordt rechtgetrokken maar nee dus. Ik wacht de factuur van januari niet af maar storneer het hele bedrag in december inclusief de abonnementskosten. ik heb zelfs dan nog geld tegoed! Dat de administratie in de soep loopt is niet mijn probleem.Als ik ook maar eenmaal een onterechte aanmaning krijg zeg ik mijn abonnement bij KPN op.

De groeten

Hi @boris44 Welkom op ons Forum. Om welk product gaat het, Internet en Tv, Digitenne, e-mail, vast bellen of mobiel? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


betreft mobiel telefoneren


Ik ga nu mijn factuur van november storneren en over een week die van december!

betreft mobiel telefoneren van boris44

Dan heb ik nog 81 eurocent te goed


factuur november is reeds gestorneerd, december volgt, jullie kunnen me wat.

De groeten

 


@boris44 Ik begrijp dat je niet wilt betalen voor iets waar je geen gebruik van maakt.

Ik weet alleen niet zo goed hoe ik je kan helpen. Je geeft aan dat je facturen krijgt van mobiel die niet kloppen. Je zou de eerste maand geld toe krijgen?
Als je facturen storneert blijft het bedrag open staan, als dit de eerste maanden van je abonnement zijn dan wordt je na de eerstvolgende stronering vrijwel meteen afgesloten. Dan kun je niets meer. Het is dus voor beide partijen van belang dat dit wordt opgelost.  
Als je je gegevens invult in je profiel kan ik kijken of ik het kan oplossen.
postcode en huisnummer is voldoende. 


Heb met Carmen bij klantenservice (1200} afgesproken dat ik het storneerde bedrag weer opnieuw betaal. Heb ik vanmorgen gedaan, Met dezelfde reden die u omschrijft. Zij zorgt er dan voor dat binnen drie dagen 60 euro wordt teruggestort. Ik vertrouw erop dat dit gebeurd anders is het voor mij einde KPN. Ik kan binnen 8 weken opnieuw storneren maar dan definitief. Overigens bedankt voor u reactie, er wordt dus aan gewerkt. Forum is voor mij ook nieuw.


Heb met Carmen bij klantenservice (1200} afgesproken dat ik het storneerde bedrag weer opnieuw betaal. Heb ik vanmorgen gedaan, Met dezelfde reden die u omschrijft. Zij zorgt er dan voor dat binnen drie dagen 60 euro wordt teruggestort. Ik vertrouw erop dat dit gebeurd anders is het voor mij einde KPN. Ik kan binnen 8 weken opnieuw storneren maar dan definitief. Overigens bedankt voor u reactie, er wordt dus aan gewerkt. Forum is voor mij ook nieuw.

@boris44 Top dat je het al hebt geregeld. Ik ga ervan uit dat de desbetreffende collega het voor je regelt. Zo niet, laat je het dan alsnog even weten? Dan maak ik er werk van :smiling_imp::spy:.


Afgesproken en bedankt


Reageer