Skip to main content

Hallo allen,

Laatst is er iemand van KPN over de vloer gekomen, die heeft samen met mij een nieuw internet en TV bundel afgeloten. Hierbij hadden we optie voor 12 maanden 4 Gbit/s up- en download snelheid voor 35 euro de eerste 12 maanden. 

Nu kon tijdens het afsluiten de optie voor 4Gb niet aangeklikt worden, dus had hij het erbij gezet als opmerking “dat het nog een keer moest gebeuren achteraf” en werd aan ons verteld dat we dit zelf moesten doen bij de klantenservice.

 

Nu ik later met zijn manager heb gepraat kwam hij er achter dat er tijdens de afsluiting van het nieuwe abonnement niet is gebeld naar het daarvoor benodigde nummer om 4Gb/s aan te zetten bij ons, wat tijdens het afsluiten gewoon al had moeten gebeuren door de medewerker van KPN. Een stukje kennis wat daar nog niet bekend was dus.

Wel kreeg ik van zijn manager te horen dat het een administratief probleem is en dat het nog wel omgezet kan worden naar de 4Gb/s voor 12 maand die we origineel hadden uitgekozen, maar dit is al enige tijd geleden en ik heb er verder niks meer van gehoord.

 

Ik hoop dat iemand hier meer weet en wellicht hetzelfde probleem al een heeft opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

Welke snelheid heeft u wel gekregen? 1 gbit?


Ja klopt, dat was het maximale wat door de medewerker geselecteerd kon worden. 


Reageer