Skip to main content

Daarnet een verkoper van kpn aan de deur gehad. Deze jongeman trok zich niets aan van de sticker bij de deurbel, waarop staat dat wij geen verkopers aan de deur willen. Die sticker zit daar niet voor niks hè. 

Daarbij: hoe halen jullie het in je hoofd om in deze coronatijd langs de deuren te gaan? 10.000 besmettingen per dag! Bizar dat dit gebeurt!!

Beste @Sandra77 

Lijkt mij vreemd dat dit een verkoper van KPN is, want er zijn ook criminelen actief die dit doen. Gewoon om mensen geld af te troggelen. Gelukkig ben je er niet op ingegaan zoals ik het uit jou verhaal lees, dus let goed op! Want de criminelen proberen steeds meer om je te plukken, op het internet, telefoon zelfs aan de deur! Het is echt te erg!


Pasje en jas van kpn. 

Wij gaan aan de deur sowieso nergens op in. 


@Sandra77 Zijn ze bij jou in de buurt bezig met glasvezel aanleg, dan kan het heel goed KPN zijn, maar mijn ervaring met die school jeugdigen die aan de deur verkopen dat ze nog niet weten wat die stickers betekenen, tijd voor een opleiding.

 

Toen ik trouwens die sticker bij de bel had geplakt wist de kranten jongen wel wat NEE/NEE betekende, de Nee/Ja voor de brievenbus was er nog niet en hij had hem daarvoor aangezien.:wink:


Vorig jaar hebben ze glasvezel aangelegd hier. Wij zijn bij onze oude provider gebleven. Nu hadden ze natuurlijk weer een geweldig aanbod...


Pasje en jas van kpn. 

Wij gaan aan de deur sowieso nergens op in. 

En toch vertrouw ik dit soort dingen niet. 😉


Vorig jaar hebben ze glasvezel aangelegd hier. Wij zijn bij onze oude provider gebleven. Nu hadden ze natuurlijk weer een geweldig aanbod...

Oké, maar pas er maar wel mee op. KPN zou jou ook gewoon een mailtje kunnen sturen met acties. 😉


Moeten ze wel je mail adres hebben, en dan zou post kunnen als je tenminste ook niet in het postfilter staat.

Maar in deze tijd mensen langs de deur sturen om wat te verkopen getuigd niet van al teveel verstand bij de opdrachtgever.:grin:


Moeten ze wel je mail adres hebben, en dan zou post kunnen als je tenminste ook niet in het postfilter staat.

Maar in deze tijd mensen langs de deur sturen om wat te verkopen getuigd niet van al teveel verstand bij de opdrachtgever.:grin:

Daarbij is het nog dat er een sticker bij de deur hangt, dus dan is die al in overtreding. 


Hoi @Sandra77. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je hier niet op zit te wachten wanneer je een sticker bij de deurbel hebt waarop staat dat je geen verkopers aan de deur wilt hebben. Bij het uitrollen van een nieuwe glasvezelgebied worden bewoners proactief benaderd om kosteloos aangesloten te worden op de centrale. Gebeurt dit later, dan kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden. We houden ons bij dit bezoekje aan de 1,5m regel en houden het zo kort mogelijk.  


Vandaag ook een verkoper aan de deur die zich niets van de sticker aantrok.

Ik wees hem direct op de sticker en toen zei hij dat hij langs kwam om te vragen of we tevreden waren over de glasvezelkabels die door KPN waren aangelegd en of dat netjes was gedaan, enzo.

Vervolgens begon hij toch over een collectiviteits aanbieding voor de wijk.

Ik heb hem toen weer op de sticker gewezen en daarna is hij vertrokken.

Vriendelijk verzoek om jullie verkopers te leren dat zij niet aanbellen als mensen een ‘geen verkopers aan de deur’ sticker hebben. 

Dit komt niet prettig over en is geen goede sier voor KPN.