Skip to main content

Beste KPN

Een jaar of twee geleden is (vrijblijvend) glasvezel aangelegd tot in huis door KPN met de mogelijkheid in de toekomst eventueel een abonnement af te nemen. Wij naken hier geen gebruik van en zijn Ziggo klant voor TV/internet.

Vanavond een KPN verkoper aan de deur gehad. Mijn vrouw doet open en krijgt een verhaal dat we van coax naar glasvezel moeten omruilen en ze binnen willen kijken of dat goed en bereikbaar is aangelegd.. Mijn vrouw laat hem ter goeder trouw binnen. Eenmaal binnen tref ik de verkoper ook. Hij zegt heel makkelijk alles even om te kunnen laten zetten. Ik vraag hem of dat allemaal wel zo vrijwillig is vanuit KPN en of we daarvoor moeten overstappen. Dat moet na doorvragen wel natuurlijk…

Nadat ik heb aangegeven dat ik niet wil overstappen vraagt hij me of me iets dwars zit. Ik zeg van niet maar dat ik gewoon niet wil overstappen. Bedremmeld loopt hij terug naar buiten zeggend dat alles binnenkort toch wel glasvezel zal worden

Ik vind het vervelend en eigenlijk ook nogal asociaal dat jullie met zo'n verhaal bij mensen binnen proberen te komen.

Doe een aanbod voor glasvezel aan de deur en accepteer een nee.

Dat klinkt allemaal niet fijn.  Mag ik vragen welke regio jij woont, @WVCM ?  (en mocht je een naam van deze persoon hebben, stuur mij die dan even via een privébericht)


Regio Midden-Brabant, de naam van de verkoper heb ik niet.


Ik ga er melding van maken.  Ik ben er natuurlijk niet bij geweest maar het klinkt allemaal niet op de manier waarop wij zaken willen en horen te doen. 

Aangezien we geen naam hebben, vrees ik dat het lastig wordt om deze persoon te achterhalen maar ik geef in ieder geval de locatie en het tijdstip door. Zonder verder jouw identiteit te vermelden . 


Is goed, bedankt!