Skip to main content

2 weken stond er ineens een vrij opdringerige kpn verkoper bij mij aan de deur. Hij vertelde mij dat ik nu 90 euro pj aan ziggo betaal voor de hoofdaansluiting in mijn meterkast. Als ik zou overstappen naar de glasvezel van kpn zou ik nog maar 40euro pj gaan betalen voor de hoofdaansluiting. Net nog even navraag gedaan bij ziggo...maar ik betaal helemaal geen kosten voor de hoofdaansluiting. Kunnen jullie mij dit eens uitleggen kpn waarom jullie op deze manier aan klanten proberen te komen?

Beste @Michael Mar,

Ik vind dit erg vreemd, volgens mij komen er van KPN geen verkopers aan de deur.

Heb je om een legitimatiebewijs gevraagd of die van de KPN is? 🤔


Beste @Michael Mar,

Ik vind dit erg vreemd, volgens mij komen er van KPN geen verkopers aan de deur.

Heb je om een legitimatiebewijs gevraagd of die van de KPN is? 🤔

Zeker wel, nadat hier Glasvezel was aangelegd stond er een leger aan verkopers in de straat.
En inderdaad ook met dit soort flauwekul verhalen, dit doen ze om mensen een beetje onder druk te zetten om over te stappen.

@Michael Mar Dit zijn externe ingehuurde mensen, via een speciale werving organisatie. Dit is niet de werkwijze waar KPN voor staat.

Je kan hiervoor een klacht indienen, maar de kans is vrij klein dat ze de juiste persoon gaan vinden.
Klacht formulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier


Beste @Michael Mar,

Ik vind dit erg vreemd, volgens mij komen er van KPN geen verkopers aan de deur.

Heb je om een legitimatiebewijs gevraagd of die van de KPN is? 🤔

Zeker wel, nadat hier Glasvezel was aangelegd stond er een leger aan verkopers in de straat.
En inderdaad ook met dit soort flauwekul verhalen, dit doen ze om mensen een beetje onder druk te zetten om over te stappen.

@Michael Mar Dit zijn externe ingehuurde mensen, via een speciale werving organisatie. Dit is niet de werkwijze waar KPN voor staat.

Je kan hiervoor een klacht indienen, maar de kans is vrij klein dat ze de juiste persoon gaan vinden.
Klacht formulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Dank je. Dat klachtenformulier heeft kpn ook goed verstopt. Op de site staat namelijk dat je klachten alleen via de telefoon kan indienen. Alles om maar geen ongewenste reclame te krijgen neem ik aan :)


Dank je. Dat klachtenformulier heeft kpn ook goed verstopt. Op de site staat namelijk dat je klachten alleen via de telefoon kan indienen. Alles om maar geen ongewenste reclame te krijgen neem ik aan :)

Ja daar heb je gelijk in, dat vind ik ook best irritant. Daarom is het ook handig dat de community-leden zijn die dan de link plaatsen op deze platform.


Het is inderdaad een heel goed verstop formulier 😅


Beste @Michael Mar,

Ik vind dit erg vreemd, volgens mij komen er van KPN geen verkopers aan de deur.

😉

Hoi @Michael Mar, heel erg bedankt voor dit signaal! 

Kunnen jullie mij dit eens uitleggen kpn waarom jullie op deze manier aan klanten proberen te komen?


Nee, kunnen we niet, want wat SaltyBart al terecht aangeeft: dit is niet onze werkwijze en daarom ben ik blij met jouw signaal. We kunnen het intern doorgeven, zodat de gewenste werkwijze op zijn minst benadrukt kan worden.
 

Je kan hiervoor een klacht indienen, maar de kans is vrij klein dat ze de juiste persoon gaan vinden.

Dit klopt niet, @SaltyBart op basis van postcode en huisnummer is dat heel goed na te gaan en wordt er ook gericht actie ondernomen.
 

Dank je. Dat klachtenformulier heeft kpn ook goed verstopt. Op de site staat namelijk dat je klachten alleen via de telefoon kan indienen. Alles om maar geen ongewenste reclame te krijgen neem ik aan :)

Maar wel een openbaar platform hebben waar alles op geplaatst kan worden… dat rijmt niet helemaal, hè? 😉

Op onze website staat dat we er alles aan doen om een klacht naar tevredenheid op te lossen, daarom kun je het beste bellen. Dan ben je het beste en het snelst geholpen. Je kunt zelf met ons bellen of tegenwoordig ook een belafspraak maken. 

Bel je liever niet en/of is het langer wachten op een reactie niet erg, dan bieden wij een klachtenformulier aan. Daar klik je wat meer voor, omdat onze voorkeur ligt bij telefonisch contact. Het er samen over hebben en direct relevante informatie kunnen uitvragen/checken ervaren wij als prettiger en efficiënter. 

Heb je het klachtenformulier al ingevuld, @Michael Mar?
Zo niet, wil jij dan postcode en huisnummer van het adres waar het om gaat invullen in jouw community profiel?
​​​​​​​Dagdeel en datum helpt ook! Als je hier een seintje geeft als je de benodigde gegevens ingevuld hebt, dan weet ik dat ik aan zet ben.


Op onze website staat dat we er alles aan doen om een klacht naar tevredenheid op te lossen, daarom kun je het beste bellen. Dan ben je het beste en het snelst geholpen. Je kunt zelf met ons bellen of tegenwoordig ook een belafspraak maken. 

Bel je liever niet en/of is het langer wachten op een reactie niet erg, dan bieden wij een klachtenformulier aan. Daar klik je wat meer voor, omdat onze voorkeur ligt bij telefonisch contact. Het er samen over hebben en direct relevante informatie kunnen uitvragen/checken ervaren wij als prettiger en efficiënter.

Ik dacht dat er wel een verschil zit tussen het bellen en het formulier. Bellen kom je uit bij de reguliere klantenservice, die vaak minder kunnen/gebonden zitten aan beperkte permissies. Het formulier is de afdeling Klantreacties, die toch overkoepelend meer kan en meer rechten hebben om iets op te lossen? (vaak stuurt de klantenservice je ook naar dit formulier, en heeft opnieuw bellen dan niet veel zin, maar moet je bij het formulier zijn) - Of zeg ik iets onjuist hier, dan leer ik graag weer bij. :-)


Dit zijn externe ingehuurde mensen, via een speciale werving organisatie. 

Het niveau van zulk soort bedrijven:

https://www.tubantia.nl/binnenland/werkneemster-krijgt-al-drie-maanden-geen-salaris-dan-komt-directeur-met-onthutsende-boodschap~a1cc99a7/


www.kpn.com/misleiding

 

 


Reageer