Skip to main content

Gisterenavond om 21:00 uur een paar behoorlijk opdringerige bijna agressieve verkopers aan de deur gehad, mijn twijfel is of deze echt van kpn waren. Mocht dat wel zo zijn dan is het behoorlijk asociaal om op dit tijdstip bij de mensen aan te bellen en nog net geen voet tussen de deur te zetten. 
dit was in de binnenstad van Tilburg op 25-10-”24 rond de klok van 21:00 uur. 
nog meer mensen hier last van, en waar kan ik zien waar kpn op welk moment mensen langs de deur stuurt?  

Colportage zou mijns inziens helemaal verboden moeten worden maar helaas is het doordeweeks toegestaan tussen 09.00u en 21.00u en op zaterdag van 10.00u en 20.00u.

Als er bij mij een colporteur aan de deur verschijnt dan duurt het gesprek minder dan 15 seconden.

De enige zin die ik zal uitspreken is: "Geen interesse, prettige avond." en dan zal de deur weer gesloten worden.

Hoi @Hans013 .  Vervelend dat je dit als onprettig hebt ervaren. Als je niet gediend bent van verkoop aan de deur kun je dat gewoon zeggen en dat hoort de persoon dat gewoon te respecteren. 

Of de mensen uit naam van KPN kwamen weet ik niet. We zijn een erg groot bedrijf en lokale acties zijn voor ons niet inzichtelijk. 

Als mensen zich écht misdragen aan de deur onder de vlag van KPN wil ik dat uiteraard wel graag weten. Dan heb ik wel meer details nodig.

Reageer