Skip to main content

Beste KPN, 

Op 7 oktober 2023 heb ik mijn contract, welke ik een jaar eerder had afgesloten, verlengd voor de duur van één jaar. Hierbij afgesproken dat ik de TV uit pakket zou halen en voor de duur van 12 maanden het zelfde bedrag zou houden, namelijk 35 euro per maand. Na het telefoongesprek kreeg ik net mijn contract in de mail waar alles netjes in staat vermeld. Nou zou je denken dat alles nu in kannen en kruiken is, maar helaas. Elke opvolgende maand werd er 52,14 afgeschreven. 

Na veelvuldig contact te hebben gehad met de klantenserive en van het kastje naar de muur te worden gestuurd ben ik tot op heden nog steeds niet geholpen. 

Waar ik met mijn hoofd niet bij kan is dat ik zwart op wit een contractsamenvatting heb ontvangen welke, na 14 dagen bedenktijd, wettig en rechtsgeldig is en ik voor een jaar aan vast zit. Nou blijkt dit alles niet zo te zijn vanuit jullie kant en zeggen jullie dat er een fout is gemaakt, maar dit niet meer terug kan worden gedraaid. Dit is in mijn optiek compleet waanzinnig. 

Ik hoop dat ik zsm geholpen kan worden. Ik ben al namelijk 6 maanden aan het touwtrekken.

Alvast bedankt! 👍🏻

 

Hoi @Stefra welkom op ons forum! Afspraak is natuurlijk afspraak, ik zou je niet zo kunnen zeggen waar dit mis gaat maar je kunt hier toch het beste over met ons bellen op 0800-0402.
Via het forum kan ik je hier niet goed mee helpen.