Skip to main content

ik zag aanbieding van kpn hussel voor thuis internet met 6 maanden 50 % korting op kpn website, ik heb via mijn kpn mijn abonnement gewijzigd en verlengd met een jaar voor thuis internet maar zie de 50 % korting voor 6 maanden  niet staan vermeld , wordt deze korting wel of niet meegenomen mbt kpn hussel thuis internet met jaar verlenging in combinatie met dat ik ook mobiel abonnement via mijn kpn?

 

mvg

erkan

 

 

Hallo @erkanovic ,

Helaas voor jou geldt de zes maanden 50%-korting alleen voor nieuwe KPN-klanten. 

Als je als bestaande klant jouw abonnement verlengt, dan krijg je die korting niet.

Het idee erachter is dat iedereen eenmalig gebruik kan maken van een korting of andere aanbieding. 


Bedankt voor je antwoord maar op de website kun je ook aanklikken of je al bestaande producten gebruikt van KPN wat indruk wekt dat de korting ook geld voor bestaande klanten die willen verlengen, hier heb ik wel vraagtekens bij en komt naar mij inzien wel misleidend over. vooral omdat je met het aanbod een bestelling kan plaatsen op jullie website maar ik heb netjes via mijn KPN mijn wijziging en WiFi abonnement verlengd voor een jaar.

Nu is mijn ervaring ook als ik KPN op zeg dat ik gebeld word door een voor je collega's die met een aantrekkelijk aanbod komt met korting of iets anders.  waarom staat er niet bij dan dat voor bestaande abonnementhouders deze korting niet geld maar dat ik via jou achter moet komen dat het aanbod alleen maar geldt voor nieuwe klanten. Dit werkt ook de indruk dat het niet helemaal transparant is, Wie  het aanbod krijgt en wie niet van 6 maanden 50% korting op het abonnementsgeld van KPN WiFi. Mijn mijn p u n t wat ik wil maken is dat ik het oneerlijk vindt dat het aanbod juist niet geldig is voor trouwe en vaste klanten van KPN. 


@erkanovic 

Ik snap jouw reactie wel. Het is kennelijk lastig om het op de website duidelijk te maken dat de korting alleen voor nieuwe klanten geldt. 

Jouw opmerking dat eigenlijk ook trouwe klanten in aanmerking moeten kunnen komen voor een korting, lezen we hier echt dagelijks terug op het forum. 
 

Als KPN dat zou doen, dan zouden de reguliere tarieven omhoog moeten. Want KPN moet toch ergens de kosten van de organisatie terugverdienen. En op een verhoging van de reguliere tarieven zit helemaal niemand te wachten. 
 

Overigens ben ik zelf geen KPN-medewerker. Een moderator komt hier ook langs, maar vanwege de drukte kan dit enige dagen duren. 


Waarom is dat lastig om het transparant te maken op de website??? er staat een actie op internet nergens staat dat het niet geldt voor vaste klanten

 


Waarom is dat lastig om het transparant te maken op de website??? er staat een actie op internet nergens staat dat het niet geldt voor vaste klanten

 

Nou, het lastige zal waarschijnlijk zijn om alles compleet te vermelden. Als jij een mobiel abonnement hebt, maar geen vast internet bij KPN, dan krijg je wel die korting de eerste maanden. Zo zijn er meer situaties voor te stellen en om die allemaal te noemen, dan krijg je zo'n lap tekst dat mensen die niet meer lezen.

Je kan eigenlijk normaal gesproken aanhouden, niet alleen bij KPN, maar eigenlijk bij zo'n beetje elke provider, dat als je een product verlengt/wijzigt je geen korting krijgt en als je een nieuwe klant wordt voor een product, je wel korting krijgt.

Het enige wat soms wel wil werken is bellen met KPN (Of Ziggo, etc...) om te kijken of je een korting los kan peuteren bij het verlengen/wijzigen. Bij een bestelling via de website zit dat er helaas niet in.

Of dit een verstandige politiek is? Geen idee. Aan de ene kant zal een jaarlijkse korting een sigaar uit eigen doos zijn, want die gaat gewoon verrekend worden in de abonnementskosten. Aan de andere kant heb je nu mensen die elk jaar van provider wisselen, want dan hebben ze elk jaar korting.

 


@TFHFony korting vragen doen we niet in deze crisistijd. Help bedrijven de crisis door!!!


@erkanovic Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee en @TFHFony het verhaal eigenlijk al heel duidelijk hebben uitgelegd. Op het moment dat je nieuwe klant wordt bij KPN ontvang je inderdaad eenmalig een welkomstkorting. Omdat er zoveel verschillende klantsituaties zijn is het lastig om dit eenduidig uit te leggen op de website, maar wij proberen dit uiteraard zo duidelijk mogelijk weer te geven. Helaas kunnen we bestaande klanten niet dezelfde korting aanbieden, omdat dan zoals @Noordzee en @TFHFony  al zeggen de reguliere tarieven omhoog moeten. De korting zou dan dus inderdaadeen soort sigaar uit eigen doos worden. Voor bestaande klanten bieden wij ook kortingen, daarvoor zou je even een kijkje kunnen nemen op de volgende pagina.Â