Skip to main content
Antwoord

Verlengingsaanbod van KPN voor 1 GBit/s internet

• November 6, 2025
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Het is gewoon erg....Ik heb nu een "Hussel Internet 1 Gbit" abbo. dit kost mij 65,25 euro per maand. Probeer ik te verlengen dan krijg ik 6 maanden 7,50 euro korting dus kom ik uit op 57,75 euro voor 6 maanden en daarna weer terug naar 65,25 euro. Nu komt het. Geef ik aan dat ik geen KPN internet heb kan ik inderdaad het "Super fiber 1" abbo ( ook 1 Gbit) van 52,50 euro krijgen met nog eens 35 euro korting voor een jaar. Je wordt als vaste klant gewoon genaaid waar je bij staat. Ik wil wel eens weten waar het verschil in zit van mijn "Hussel Internet 1 Gbit" abbo en het "Super fiber 1" abbo. De TV en telefoon zijn voor beiden gelijk. Schandalig. Hoe kan dit ?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@JantjeC, Marlon92 legt dit goed uit. 

Elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, wat je dus ook hebt, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen. 

Ik hoop dan ook dat je tevreden genoeg bent om bij ons te blijven, wij zijn in ieder geval blij met je! 

1 reactie

• November 6, 2025

Die 35 euro is welkomskorting voor nieuwe klanten. Die krijg jij niet. Maar je kunt wel de nieuwste abonnementsvorm met 1 gbit internet voor € 52,50 krijgen. Let wel: dit is echt alleen internet. Zonder tv.

Je moet dan niet verlengen, maar je abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 9, 2025

Hi ​@JantjeC, Marlon92 legt dit goed uit. 

Elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, wat je dus ook hebt, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen. 

Ik hoop dan ook dat je tevreden genoeg bent om bij ons te blijven, wij zijn in ieder geval blij met je!Â